دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: محکومیت حادثه چندماه قبل فرانسه به موقع بود، اما انتظار افکار عمومی این است که بعنوان اولین رئیس جمهور جنایت صنعا را محکوم میکردید.

واکنش زاکانی به سکوت روحانی در قبال جنایات عربستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس و دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده، با اشاره به جنایت اخیر سعودی‌ها در صنعا، از تعلل رئیس جمهور در صدور پیام تسلیت و محکومیت این فاجعه انتقاد کرده است.

در این یادداشت آمده است:

«حمله وحشیانه جنگنده های آل سعود به مراسم عزایی در صنعای یمن بیش از ۹۰۰ شهید و زخمی بر جای گذاشت.

اقدام هولناکی که صدای بان کی مون دبیرکل سازمان ملل و حتی آمریکا را در آورد ولی متاسفانه پیامی از سوی رئیس جمهور محترم  کشورمان تا به حال صادر نشده است.

جناب آقای روحانی! اقدام جنابعالی در صدور پیام و محکوم کردن حادثه وحشیانه و تروریستی فرانسه در ماه های اخیر، به موقع و قابل تمجید بود اما انتظار افکار عمومی آن است که حادثه تلخ‌تر و حشیانه‌تر صنعا را به عنوان اولین رئیس جمهور در منطقه و جهان محکوم می‌کردید.

اگر چه جنابعالی این روزها در سفر خارج از کشور به سر می برید اما انتظار این است که علاوه بر صدور پیام و محکوم کردن این حمله وحشیانه، به وزیر امور خارجه هم ماموریت دهید تا مذاکرات جدی منطقه ای و جهانی را در جهت محکوم کردن اقدام ددمنشانه سران کودک کش آل سعود آغاز نماید.

متاسفانه در حالی که دبیر کل سازمان ملل و وزارت خارجه آمریکا برای ظاهرا سازی در مقابل افکارعمومی جهان هم که شده موضع گرفته و از مظلومیت مردم یمن حمایت و اقدام وحشیانه عربستان را محکوم کردند اما جنابعالی و وزیر محترم امور خارجه همچنان در سکوتی تعجب برانگیز به سر می برید!!! که این دور از شان جمهوری اسلامی ایران است.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.