دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان ایران می‌گوید این تیم برای بازی با روسیه برنامه خاصی نداشته است.

گلایه بازیکن تیم ملی فوتسال از وضعیت نامناسب غذا و اردوی تیم

به گزارش قدس آنلاین، فرزانه توسلی درباره نتایج ایران در بازی دوستانه با روسیه گفت: بعد از لیگ 2 اردوی 3 روزه داشتیم. واقعیت این است بازیکنان آماده بودند، اما احساس می‌کنم برای بازی با روسیه برنامه خاصی نداشتیم، به ویژه در بازی دوم که بی نظم و بدون تاکتیک بودیم، اما روسیه با برنامه آمده بود.

وی افزود: بازی اول مساوی بود، اما در بازی دوم فکر می‌کنم حریف ما را به خوبی آنالیز کرده بود، ما هم اصلا خوب نبودیم. بعد از قهرمانی آسیا فکر می‌کردیم اتفاقات خوبی رخ دهد، نه تنها شرایط بهتر نشد، بلکه بدتر هم شد. به هیچ کدام از وعده وعیدها عمل نکردند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان ایران با تاکید بر اینکه اردوها شرایط مناسبی ندارد، تصریح کرد: وضعیت اردوها و غذا مناسب نیست، اگر قرار است تیم در مسابقات جهانی روی سکو برود باید بیشتر اهمیت بدهند. بچه‌های ما پتانسیل دارند و با اینکه اردوها منظم برگزار نشده بود، اما تکنیک فردی کمک کرد.

توسلی همچنین با بیان اینکه لازم است مسابقات دوستانه‌ای بیشتری برای تیم ملی در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: روسیه قرار بود بعد از بازی با ما به اسپانیا و پرتغال برود آن وقت ما دلمان را به همین 2 بازی دوستانه با روسیه خوش کرده‌ایم. ما که قهرمان آسیا شده‌ایم نباید شرایطی مانند تیم فوتبال دختران داشته باشیم.

وی درباره دیدار این هفته تیمش مقابل رشت در مسابقات لیگ برتر، یادآور شد: حریف 3 بازیکن ملی‌پوش دارد، اما ما تمرینات خوبی داشته‌ایم و تا اینجا هم مسابقات را به پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم، اما نمی‌دانم چرا فدراسیون اصرار دارد لیگ را با 14 تیم برگزار کند؟ شاید 8-7 تیم باشند که شرایط خوبی دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.