ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیاتی منحصر به فرد تلاش مزدوران عربستان برای پیشروی به سمت گذرگاه مرزی البقع را ناکام گذاشتند.

تار و مار مزدوران سعودی در عملیات ارتش یمن + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ستاد تبلیغات جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تصاویر منحصر به فردی از به هلاکت رسیدن مزدوران ارتش سعودی در نزدیکی گذرگاه مرزی البقع در نجران را منتشر کرد.

مزدوران عربستان قصد داشتند که به سمت گذرگاه البقع در نجران پیشروی کنند که تلاش آنها برای پیشروی به همت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ناکام ماند و متحمل تلفات جانی سنگینی شدند.

این عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بعد از رصد دقیق تحرکات مزدوران عربستان در بیابان البقع صورت گرفته است.

بعد از پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مزدوران عربستان در این منطقه در حالی که برخوردار از پشتیبانی هوایی بالگردهای آپاچی عربستان بودند مجبور به فرار شدند.

از شنبه یکم آبان ماه جاری، در پی پایان یافتن آتش‌بس هفتاد و دو ساعته، عربستان سعودی حملات خود به مناطق مختلف یمن را تشدید کرده است و طی روزهای شنبه و یکشنبه گذشته دست‌کم 100 شهروند یمنی در پی این حملات به شهادت رسیده و دهها تن نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت یمن در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده است که شمار قربانیان تجاوز عربستان به این کشور به بیش از 27هزار شهید و زخمی رسیده است.

ادامه حملات عربستان به مناطق مسکونی یمن در حالی است که به‌دلیل سنگ‌اندازی این کشور، تمام طرح‌های حل بحران یمن با شکست مواجه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.