اراکی ها و آبادانی ها به خاطر داشتن چند ملی پوش فردا حساس ترین دیدار هفته سوم لیگ بسکتبال را برگزار می کنند هرچند شاید خیلی نگاه ها به رویارویی شاگردان هاشمی با تیم سابق این مربی باشد.

رونمایی از یک مربی و تیمش در هفته سوم لیگ بسکتبال

دیدارهای هفته سوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور فردا دوشنبه در حالی برگزار خواهد شد که تمام پایتخت نشینان در تهران به میدان می روند طوریکه نیروی زمینی میزبان پتروشیمی، مدافع عنوان قهرمانی است. نیروی زمینی از تنها بازی برگزار شده خود تنها یک امتیاز گرفته و در رده نهم جدول قرار دارد اما شاگردان مهران شاهین طبع حداکثر امتیاز دو بازی قبلی را از آن خود کرده اند و حالا به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی در تهران هستند تا شاید به واسطه این بازی و امتیاز به دست آمده از آن صدرنشین شوند.

حساس تر از رقابت دو تمی نیروی زمینی و پتروشیمی، دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و شیمیدر است که به واسطه حضور مصطفی هاشمی خیلی از نگاه ها را معطوف به خود خواهد کرد. شیمیدر که در هفته اول لیگ امسال بازی نکرد، بلافاصله بعد از ناکامی در هفته دوم راس کادر فنی را تغییر داد و سکان آن را به مصطفی هاشمی سپرد که برای امسال بدون تیم مانده بود. حالا این مربی که قهرمانی لیگ را هم در کارنامه دارد باید در اولین تجربه سرمربیگری شیمیدر، شاگردانش را مقابل تیم سابق خود راهی میدان کند و همین مسئله حساسیت های بازی را بیشتر کرده است.

البته رقابت دو تیم شهرداری اراک و نفت آبادان هم به اندازه این دربی تهران مهم است و چه بسا بیشتر؛ به هر حال حضور بازیکنان ملی پوش در ترکیب نمایندگان اراک و آبادان، محل رقابت آنها را محل گردهمایی بهترین های بسکتبال ایران تبدیل خواهد کرد و این یعنی در پیش بودن رقابت تماشایی و دیدنی.

در این هفته از مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور دو دیدار دیگر نیز برگزار می شود که طی آن شهرداری تبریز در دیدار خانگی به مصاف شهرداری گرگان می رود و کاشانی ها هم در خانه میزبان نماینده شیراز خواهند بود.

برنامه دیدارهای هفته سوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به شرح زیر است:

*شهرداری اراک - نفت آبادان
* دانشگاه آزاد - شیمیدر
* شهرداری کاشان - لوله آ.اس شیراز
* شهرداری تبریز - شهرداری گرگان
* نیروی زمینی - پتروشیمی بندرامام

جدول رده بندی ۱۰ تیم حاضر در این رقابت ها نیز به شرح زیر است:
۱- نفت آبادان (۲ بازی، ۲ برد، بدون باخت، ۴ امتیاز)
۲- پتروشیمی بندرامام(۲ بازی، ۲ برد، بدون باخت، ۴ امتیاز)
۳-شهرداری تبریز (۲ بازی، یک برد، یک باخت، ۳ امتیاز)
۴- شهرداری اراک(۲ بازی، یک برد، یک باخت، ۳ امتیاز)
۵- شهرداری کاشان (۲ بازی، یک برد، یک باخت، ۳ امتیاز)
۶- دانشگاه آزاد (یک بازی، یک برد، بدون باخت، ۲ امتیاز)
۷- لوله آ.اس شیراز (۲ بازی، بدون برد، یک باخت، ۲ امتیاز)
۸- شهرداری گرگان یک امتیاز(یک بازی، بدون برد، یک باخت، یک امتیاز)
۹- نیروی زمینی یک امتیاز (یک بازی، بدون برد، یک باخت، یک امتیاز)
۱۰- شیمیدُر تهران یک امتیاز (یک بازی، بدون برد، یک باخت، یک امتیاز)

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.