دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، با بیان اینکه نباید نگران نتیجه انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا باشیم، گفت: روی کار آمدن ترامپ برای جمهوری اسلامی ایران مساله ساز نیست.

پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا برای ایران مشکل ساز نخواهد بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، سیدمحمد حسینی شامگاه پنجشنبه همزمان با هفتمین روز برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها اظهار داشت: برخی دولتمردان ما با توجه به مذاکرات برجام، بیشتر علاقه داشتند که دموکراتها در انتخابات آمریکا پیروز شوند و فکر می کردند این روال به نفعشان باشد.
وی افزود: ولی درمجموع، آمدن ترامپ از جهاتی به نفع جمهوری اسلامی است از این جهت که شاید نتواند با اروپایی ها علیه ما هماهنگی داشته باشد.
این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در هر حال ما دولت آمریکا را به عنوان دولتی که همواره علیه جمهوری اسلامی بوده است می شناسیم، ولی شاید تبحری که دموکراتها در همراه ساختن دیگر کشورها دارند در فردی مانند ترامپ که حتی در بین جمهوری خواهان هم مخالفانی دارد و در سطح کشورهای اروپایی هم نارضایتی از مواضع وی در گذشته بوده است، وجود ندارد.
دونالد ترامپ صبح دیروز 19 آبان ماه (9 نوامبر) با اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کسب 289 رای الکترال در برابر 218 رای الکترال هیلاری کلینتون، چهل و پنجمین رئیس جمهوری جدید آمریکا شد.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از 14 تا 21 آبان در محل مصلای امام خمینی (ره) درحال برگزاری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.