۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 475538

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی از اظهارنظر پیرامون جدایی بردارش از کادر فنی این تیم خودداری کرد و گفت: خودم را برای باشگاه لوس نمی‌کنم و تا آخرین لحظه‌ای که کار کنم، پا پس نمی‌کشم.

شمسایی خودش را لوس نمی‌کند!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، وحید شمسایی درباره پیروزی تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل حفاری اهواز در هفته دهم لیگ برتر، گفت: خدا را شکر که در دو بازی خارج از خانه در قم و اهواز امتیازات کامل را گرفتیم. می‌دانستیم که برابر تیم حفاری روز سختی داریم ولی با تلاش بازیکنان و برنامه ریزی صورت گرفته، توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: نیمه اول تیم حفاری از ما بهتر بود و مصطفی نظری دروازه بان ما عملکرد خوبی داشت اما در نیمه دوم روزنه های نفوذ تیم حریف را بستیم و توانستیم در نهایت گل برتری را بزنیم.

سرمربی - بازیکن تیم تأسیسات با اشاره به مسابقه بعدی این تیم مقابل گیتی پسند، گفت: ما با تیمی بازی داریم که ۸۰ درصد آن از بازیکنان تیم ملی تشکیل شده است. برای این تیم و بازیکنانش احترام خاصی قائل هستم. آماده هستیم که بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

شمسایی درباره تقابلش با محمد کشاورز و علی اصغر حسن‌زاده بازیکنان فصل گذشته خود، گفت: محمد دوست صمیمی من است. اصغر هم یکی از بهترین‌های فوتسال دنیاست. من نه با آنها و نه با هیچکدام از بازیکنان و مربیان گیتی پسند تقابل ندارم. بازی ما با گیتی پسند روی حساب رفاقت - رقابت برگزار می‌شود.

وی در خصوص جدایی امیر شمسایی برادرش و رضا ناصری از تیم تأسیسات یادآور شد: هم امیرخان و هم رضا ناصری مشکلاتی داشتند که مجبور به جدایی شدند. مهم‌تر از فرد، تیم است. ممکن است یک روز هم من نباشم، ولی مهم این است که تیم موفق باشد. 

سرمربی تأسیسات در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی امیر شمسایی به خاطر اختلاف بین آنها بوده است؟ گفت: نمی‌خواهم درباره چیزی که رخ داده و تمام شده است، بیشتر صحبت کنم. خود امیرخان صحبت کرده و گفته است که اختلاف سلیقه همیشه هست. همین شب قبل از بازی با حفاری هم اعضای کادر فنی با هم جلسه داشتیم و نیم ساعت درباره مسائل مختلف بحث می‌کردیم. این موارد در فوتبال و فوتسال طبیعی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.