سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست او را مادام العمر محروم کنند و با این کار به محرومیت خود از سوی کمیته انضباطی اعتراض کرد.

شمس به سیم آخر زد/ مرا مادام العمر محروم کنید!

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مهر، حسین شمس در گفت‌وگو با درباره خبر محرومیت دو جلسه‌ای‌اش از سوی کمیته انضباطی به خاطر اتفاقات رخ داده در بازی با مقاومت البرز، گفت: دست‌شان درد نکند. سرمان را در بازی مقابل مقاومت البرز بریدند و داور در حالی که برای ما پنالتی گرفته بود نظرش را تغییر داد و آن را به سود تیم حریف اعلام کرد. ما می توانستیم در این مسابقه از حریف پیش بیفتیم و برنده باشیم اما داور بازی را برگرداند و حالا هم ما را محروم می کنند. دست شان درد نکند.

داور گفت برایتان جبران می‌کنم!
سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد تاکید کرد: داور در همین مسابقه در واکنش به اعتراض ما می گفت «نگران نباشید، برایتان جبران می کنم!»  ما قرار بود تیم را از زمین بیرون بکشیم اما دبیر کمیته فوتسال با خواهش و تمنا نگذاشت تصمیم خود را عملی کنیم و می گفت اشتباه داوری جزیی از بازی است.

اتفاقات بازی با شهروند ساری نادر بود
شمس ادامه داد: دنیا، دنیای نامردی است. در بازی ما با شهروند در ساری اتفاقات نادری رخ داد که هیچ کس حتی به آن اشاره هم نکرد. زمانی که ما با نتیجه ۵ بر ۲ از حریف پیش بودیم یک تماشاگر وارد زمین شد و بازیکن ما را زیر چک و لگد خود گرفت. همین باعث شد بازی ۵ دقیقه متوقف شود اما نکته عجیب اینجا بود که نیروی انتظامی به جای برخورد با این تماشاگر او را مجددا روی سکوها برگرداند. همان موقع هم می خواستیم تیم را به خاطر نبود امنیت از زمین بیرون بکشیم ولی با خواهش و تمنا به مسابقه ادامه دادیم. بعد از آن داور دو خطای واضح برای ما نگرفت و شرایط بازی تغییر کرد.

باید ما را مادام العمر محروم کنند!
وی با انتقاد از اتفاقات رخ داده در بازی با شهروند ساری گفت: حرف ما به ناظر بازی این بود که مسابقه باید به خاطر نبود امنیت قطع شود، اما وی می گفت من کاری نمی توانم انجام دهم. در سالنی که تماشاگر به خودش اجازه می دهد بازیکن را کتک بزند و تنبیه هم نمی شود قطعا داوران  هم نگران می شوند و این در کارشان تاثیر می گذارد. بهرحال باید ما را به جای دو بازی مادام العمر محروم کنند. دست شان درد نکند. آقایان آنقدر پشت شان گرم است که هر کاری می خواهند انجام می دهند.

چرا کفاشیان در مسابقات حاضر نمی‌شود؟
سرمربی تیم دانشگا آزاد پیکان انتقاداتش را به سمت کمیته فوتسال و علی کفاشیان گرفت و افزود: این هم از وضعیت کمیته فوتسال. کفاشیان در این مدت آیا در یکی از مسابقات لیگ حضور یافته است؟ او حتی به مسابقاتی که در تهران برگزار می شود بی توجه بوده و در سالن حضور نیافته است. توقع نداریم با توجه به سفرهای خارجی کفاشیان، ایشان به مسابقات شهرستان ها سر بزند ولی آیا او نمی تواند برای یک ساعت در یکی از مسابقاتی که در تهران برگزار می شود حضور یابد؟

شما آدم‌های گُنده؛ بیایید ببینید چه خبر است
شمس با انتقاد از صحبت های سیدرضا افتخاری، مشاور کمیته فوتسال که گفته بود اجازه نمی دهیم آدم های کوچک وارد فوتسال شوند، گفت: الان هر کسی حرف بزند می گویند آدم کوتوله است. شما آدم های گُنده؛ بیایید در سالن ها ببینید چه اتفاقاتی رخ می دهد.

۵ هزار نفر به ما فحاشی کردند
سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تیم ما در ساری کتک خورد و ۵ هزار نفر هم به ما توهین و فحاشی کردند. اشکالی ندارد این بلا سر شما هم می آید.

از ترس کمیته اخلاق حرفی نزدیم
وی ادامه داد: ما که از ترس کمیته اخلاق و کمیته انضباطی بعد از پایان این بازی چیزی نگفتیم چرا که هر موقع حرف حق را بزنیم ما را جریمه و محروم می کنند اما سوال ما این است که آیا دیگر قرار نیست نماینده، داور و یا بازیکنی کتک بخورد؟

تهدید یک داور به خاطر نبود املت در هتل!
شمس همچنین از اتفاق عجیبی پرده برداشت و علیه یک داور لیگ برتری افشاگری کرد، وی گفت: آقای اسماعیل کمربسته برای قضاوت یکی از مسابقات ما در هتل دانشگاه آزاد مستقر بود ولی صبح روز بازی به اینکه چرا هتل ما برای صبحانه املت ندارد اعتراض کرد! در حالی که هتل ما ۷ رقم صبحانه از قبیل عدسی، عسل، کره، مربا، پنیر و سایر اقلام وجود داشت. کمربسته به نماینده ما گفته بود چرا املت ندارید؛ حالا ببینید چه بلایی سرتان می آورم! من قبل از شروع مسابقه حتی این موضوع را به ناظر داوری گفتم که ایشان گفتند مگر چنین چیزی ممکن است؟

عضو هیات رئیسه مدیرعامل شهروند است؛ توقع برخورد نداریم
وی با اشاره مجدد به اتفاقات رخ داده در بازی با شهروند ساری گفت: سال های سال است که بازیکنان و یا داوران در ساری کتک می خورند. این اتفاق هفته گذشته در بازی با دبیری تبریز هم رخ داد ولی وقتی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ مدیرعامل باشگاه شهروند است آیا توقع برخورد دارید؟

اگر چاقو می‌خوردیم چه کسی پاسخگو بود
شمس خاطرنشان کرد: اشکال ندارد، ما کتک خوردیم ولی آیا این آخرین بار است؟ آیا نماینده و داوران شما برای مسابقات دیگر امنیت دارند؟ اگر خدایی ناکرده در آن درگیری به بازیکن ما چاقو زده می شد چه کسی جوابگو بود؟

کفاشیان و افتخاری با من بد هستند؛ بروم بهتر است
سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد در ادامه اظهار کرد: بهترین راه این است که ما فوتسال را رها کنیم و برویم، ادامه این کار به صلاح نیست. من امروز با محمد دادکان (معاون ورزشی دانشگاه آزاد) جلسه ای برگزار می کنم و می گویم تا زمانی که هستم این بلاها سر شما می آید. می دانم کفاشیان و افتخاری با من بد هستند و من برای اینکه بازیکنانم دیگر کتک نخورند و داوری ها علیه ما نباشد، می روم.

کمیته اخلاق مرا محروم می‌کند
وی تصریح کرد: بابت این مصاحبه‌ام نیز حتما کمیته اخلاق دو تا شش ماه ما را محروم می کند. آن وقت باید چه کار کنیم؟

آن تماشاگر مامور باشگاه بود
شمس که اتفاقات بازی با شهروند ساری برایش قابل هضم نیست، مجددا گریزی به آن زد و گفت: شک ندارم حضور تماشاگر وسط زمین و کتک زدن بازیکن ما، کار از پیش تعیین شده است. در واقع این تماشاگر مامور باشگاه است که به خودش اجازه می دهد که بازیکن ما را که اتفاقا بچه ساری است را کتک بزند. برایم عجیب است که تمام تماشاگران هم برای این تماشاگر دست می زدند، باز هم می گویم اگر این فرد چاقو یا آلت قتاله داشت و اتفاقی می افتاد چه کسی پاسخگو بود؟

قاضی ما را تهدید می‌کند که چرا صدایت در آمد
وی ادامه داد: وقتی هم سراغ قاضی می روید که شکایت کنید شما را محکوم می کنند که چرا صدایت در آمد؟ اگر تیم را از زمین بیرون بکشیم تیم را بازنده اعلام می کنند و اگر در زمین هم بمانیم خطر جانی ما را تهدید می کند.

باید برای خانواده ام وصیتنامه بنویسم!
سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد یادآور شد: شرایط جوری است که از این به بعد، برای مسابقات آینده تیم و قبل از خروج از منزل باید برای خانواده ام وصیت نامه بنویسم!

شما ۱۷ شغل دارید و نمی توان گفت بالای چشمتان ابرو است!
وی با انتقاد از صحبت های سیدرضا افتخاری خطاب به وی گفت: آدم های بزرگ که آدم های کوچک را به فوتسال راه نمی دهید، شما ۱۷ شغل دارید و نمی توان گفت «بالای چشم تان ابرو است» جای تاسف است که یک آدم ۷۰ ساله ۵ شغل دارد و می گوید ما بزرگ فوتسال هستیم. در حالی که خیلی از جوانان این مملکت بیکار هستند.

آیا فوتسال با رفتن من درست می‌شود؟
شمس تاکید کرد: من می روم و خانه نشین می شوم اما آیا فوتسال درست می شود؟ آیا این مردانگی است که سر تیم ما را یک هفته در خانه اش ببرند و یک هفته در ساری کتک بخوریم؟

تا اینها هستند امیدی به فدراسیون و کمیته فوتسال نیست
سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه اتفاقات بدی در فوتسال می افتد، به جرم اینکه در هتل ما املت وجود ندارد پنالتی را به نفع تیم حریف می گیرند! تا اینها در فوتسال سر کار هستند امیدی به فدراسیون و کمیته فوتسال نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.