از ساعتی پیش و با سردتر شدن هوای شهر اصفهان در چهارمین روز از آذر امسال، بارش برف در شهر اصفهان و برخی دیگر شهرستان‌های این استان آغاز شد.

زمستان در سومین ماه پائیزی به اصفهان سلام کرد

از ساعتی پیش و با سردتر شدن هوای شهر اصفهان در چهارمین روز از آذر امسال، بارش برف در شهر اصفهان و برخی دیگر شهرستان‌های این استان آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،  در شرایطی که هوای اصفهان در دو روز گذشته رو به سردی رفته بود، عصر امروز در جای جای این شهر و بر اثر سرمای هوا، برف در آسمان این شهر شروع به بارش کرد.

بارش برف که از ساعتی پیش در شهر اصفهان آغاز شده، همچنان ادامه دارد و در برخی نقاط شهر، برف روی زمین نشسته است، این در حالی است که تا پیش از این، پیش‌بینی‌ها خبری از بارش برف در شهر اصفهان نمی‌داد.

اصفهان از حدود سه روز پیش با سرمای بی‌سابقه هوا مواجه شده به طوری که برخی کارشناسان، امروز پنجشنبه 4 آذر را سردترین روز سال این شهر عنوان می‌کردند.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان روز گذشته اعلام کرد که  در روزهای پنجشنبه و جمعه در شهر اصفهان شاهد کاهش دمای محسوس هستیم که با ادامه این روند در روز پنجشنبه شاهد سردترین روز سال در این شهر هستیم.

حسن خدابخش با اشاره به بارش‌های اخیر و ادامه روند کاهش دما تا روز پنجشنبه اظهار داشت: در این روزها بارش‌های متناوبی در شمال و شمال غرب استان مشاهده می‌شود.

گفتنی است، از روز گذشته در برخی نقاط دیگر استان اصفهان نظیر کاشان، محورهای شرق استان، محدوده گردنه ملا احمد و گردنه قرقچی در محور میمه – دلیجان، بارش برف آغاز شده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.