دبیر سازمان لیگ از برخورد قاطعانه و محرومیت سنگین برای بازیکنان خاطی دیدار گیتی‌پسند و حفاری خبر داد.

محرومیت جاوید، عابدین و نمازی تا اطلاع ثانوی/ از گیتی‌پسند امتیاز کسر نمی‌شود

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری ایسنا،  جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال ظهر امروز با حضور تمامی اعضا و رضا افتخاری برگزار شد. کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ درباره مصوبات این جلسه پیرامون بازی جنجالی گیتی‌پسند و حفاری بیان کرد: علی عابدین بازیکن گیتی‌پسند به خاطر حرکت غیر ورزشی و ناجوانمردانه تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش محروم شد. همچنین مهدی جاوی به دلیل حرکت ناشایستی که بعد از گل ششم انجام داد و باعث ایجاد جنجال و آشوب در بازی شد، تا اطلاع ثانوی محروم است. فرید نمازی بازیکن حفاری اهواز نیز به دلیل حرکت ناشایست و دخالت در درگیری تا اطلاع ثانوی محروم است. احتمالا محرومیت ۵-۴ جلسه‌ای در انتظار این بازیکنان خواهد بود و کمیته انضباطی رای نهایی را صادر خواهد کرد.

وی افزود: محرومیت‌ها به این دلیل سنگین است که حیثیت لیگ و کل فوتسال زیر سوال رفته است. ما از کمیته انضباطی خواهش کردیم تا هفته آینده احکام نهایی را اعلام کند.

سلیمانی در پاسخ به این پرسش که آیا کسر امتیاز نیز در انتظار تیم گیتی‌پسند است گفت: قانون چیزی در این مورد پیش‌بینی نکرده اما بازیکن گیتی‌پسند حداقل دو جلسه از حضور تماشاگرانش محروم خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.