سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان به انتقاد از شرایط حاکم بر فوتسال ایران پرداخت.

شمس: اتفاقاتی که در لیگ فوتسال ایران می‌افتد حتی در افغانستان و سریلانکا هم رخ نمی‌دهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، حسین شمس درباره جنجال بازی تیم‌های فوتسال گیتی پسند و حفاری در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال گفت: چند هفته پیش در ساری بازی داشتیم که یکی از تماشاگران تیم شهروند وارد زمین شد و بازیکن ما را کتک زد. از آن زمان هیچ برخوردی با باشگاه شهروند صورت نگرفته است. متأسفانه کمیته انضباطی و کمیته فوتسال رها شده و کسی به این مسائل رسیدگی نمیکند.

وی افزود: وقتی این اتفاقات رخ می‌دهد و از سوی کمیته فوتسال واکنشی نشان داده نمی‌شود، تماشاگران سایر شهرها از جمله اصفهان هم به خود اجازه می‌دهند وارد زمین شوند و جنجال کنند. همان‌طور که گفتم کمیته فوتسال رها شده است. آقایان سفر خارجی می‌روند و از منافع ملی استفاده می‌کنند ولی حاضر نمی‌شوند به مسابقات لیگ سر بزنند.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد تصریح کرد: چرا مشاور کمیته فوتسال به خودش افتخار نمی‌دهد به مسابقات لیگ بیاید و بازی‌ها را ببیند؟ از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال توقع داشتیم بعد از حضورش در فدراسیون، اتفاقاتی در فوتسال رخ بدهد. شاید تاج از اتفاقات فوتسال باخبر است و چیزی نمی‌گوید. شاید هم از مسائل فوتسال بی‌خبر است در صورتی که عالم و آدم می‌دانند چه بلایی سر لیگ ما آمده است.

شمس ادامه داد: امیدوارم آقای سلطانی‌فر وزیر جدید ورزش و جوانان تغییر و تحولاتی ایجاد کند. متاسفانه آدم‌هایی هستند که قدرت‌هایی پشت سرشان است و از فدراسیون تکان نمی‌خورند. قدرت آنها باعث شده در فدراسیون و در فوتسال بمانند.

وی تأکید کرد: اتفاقاتی که در لیگ فوتسال ایران می‌افتد حتی در افغانستان و سریلانکا هم رخ نمی‌دهد. چرا همه سکوت کرده‌اند و تغییری ایجاد نمی‌شود؟! اگر این اتفاقات در کشور دیگری رخ داده بود، همه از خجالت استعفا می‌کردند!

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد با اشاره به حضور علی کفاشیان در کمیته فوتسال، گفت: سرپرست کمیته فوتسال دائم السفر است و به خودش زحمت نمی‌دهد مسابقات لیگ را از نزدیک ببیند. یک آقایی هم چندین پست دارد و هنوز در فوتسال هم هست. نمی‌دانم چرا در فداسیون فوتبال بازنشستههای ضعیف را بیرون کردند، ولی بعضی از گردن کلفت‌ها نرفته‌اند و بر فوتسال حکومت می‌کنند!

شمس در ادامه صحبتهایش درباره شرایط نامناسب تیم فوتسال دانشگاه آزاد در لیگ و کسب چهار امتیاز از ۱۲ هفته، تأکید کرد: در یکی دو هفته اخیر بازیکن مصدوم زیاد داشتیم. روز جمعه با شش بازیکن مقابل تیم دبیری بازی کردیم. ما همیشه در نیمه اول خوب هستیم، ولی در نیمه دوم به خاطر کمبود بازیکن، شکست می‌خوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا نگران سقوط تیم دانشگاه آزاد با این وضعیت نیستید؟»، گفت: بله، ما نگران هستیم. باخت‌های ما زیاد است، ولی کاری از دست‌مان ساخته نیست. باید صبر کنیم تا نیم‌فصل بیاید و چند بازیکن بگیریم تا تیم تقویت شود.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در پایان درباره اینکه ممکن است با ادامه این روند از سمت خود برکنار شود، یادآور شد: طبیعی است تیمی که نتیجه نمی‌گیرد سرمربی‌اش برکنار شود. بنده آماده هستم. به باشگاه هم حق می‌دهم که دست به تغییر سرمربی بزنند، ولی تا زمانی که هستیم با تمام وجود کار می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.