رئیس کمیته انضباطی از برخورد شدید و جدی این کمیته با بازیکنان متخلف دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز خبر داد.

محرومیت بازیکن متخلف گیتی پسند تا اعمال سخت‌ترین تنبیهات

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب گفت: به دلیل تخلف علی عابدین، وی از  امروز با دستور موقت صادر شده از حضور در میادین ورزشی و فعالیت و همراهی تیم خود به هر عنوان محروم بوده تا تصمیم نهایی در خصوص تخلفات این بازیکن گرفته شود. تا این ساعت، هیچ  گزارشی  به دست ما نرسیده و منتظریم تا مسئولان برگزاری دیدار گیتی پسند - حفاری اهواز گزارش خود را هر چه سریع‌تر به کمیته انضباطی ارسال کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه رفتاری غیرورزشی و ناجوانمردانه از سوی این بازیکن رخ داده و به راحتی زحمت‌های یک تیم با چنین رفتارهایی به هدر می‌رود، مطمئناً کمیته انضباطی شدیدترین تنبیهات را خواهد داشت. با استناد به قوانین فوتبال، شدیدترین برخورد را در خصوص تخلفات این چنینی داریم.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنی که روی نیمکت ذخیره می‌نشیند، تکالیف متمایزی از تماشاگران دارد و رفتار غیرورزشی او باعث می‌شود تا جو ورزشگاه و یا سالن مسابقه به هم بریزد. به این موضوع اشاره شده که نبود نیروی انتظامی در سالن به اندازه کافی باعث شده چنین تخلفاتی صورت بگیرد که باید بگویم اصلاً این‌طور نیست. اگر یک یا 100 سرباز در سالن مسابقه حضور داشته باشند آنها موظف هستند امنیت سالن مسابقه و تماشاگران را بر عهده بگیرند، نه تخلفاتی که بازیکنان انجام می‌دهند. بخشی از حوادثی که مربوط به تماشاگر باشد، مسئولیت کنترل آن با نیروی انتظامی و مقاماتی است که مسابقات را برگزار می‌کنند، اما رفتار غیرورزشی یک بازیکن ارتباطی به کم یا زیاد بودن نیروی انتظامی ندارد.

وی در پایان گفت: بازیکنی که در سطح کشور فوتسال حرفه‌ای بازی می‌کند آن هم کشوری که جز سه تیم برتر جهان است، نباید چنین رفتارهای نادرستی را انجام بدهد. این موضوع جای تأسف دارد و همان‌طور که در بالا اشاره کردم، کمیته انضباطی شدیدترین تنبیهات را برای متخلفان در نظر می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.