قیمت هر دلار آمریکا مانند روزهای گذشته با افزایشی قابل توجه همراه بوده و صبح امروز ( سه شنبه) به 3900 تومان رسید . گفته می شود بسیاری از صرافان بازار ارز فردوسی، خرید و فروش را متوقف کرده‌اند. بر این اساس، هم اکنون قیمت ارز در سکویی ایستاده است که تقریبا می‌توان گفت که بی قیمت شده و نرخ‌ها به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند.

قیمت دلار به 3900 تومان رسید

در جریان معاملات امروز (یکشنبه) طلا و ارز در بازار آزاد تهران، قیمت دلار با جهش یکباره مرز ۳۸۰۰ تومان را رد کرد، در عین حال بسیاری از صرافی‌ها از معامله ارز سرباز می زنند.

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از مهر، در بازار آزاد امروز(یکشنبه) تهران، قیمت هر دلار آمریکا با افزایش جهش‌گونه به بالای ۳۸۳۰ تومان رسید و بسیاری از صرافان بازار ارز فردوسی، از خرید و فروش را متوقف کرده‌اند. بر این اساس، هم اکنون قیمت ارز در سکویی ایستاده است که تقریبا می‌توان گفت که بی قیمت شده و نرخ‌ها به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند.

همچنین قیمت یورو و سایر انواع ارز نیز با افزایش شدید مواجه شده و تا مرز ۴۱۵۰ تومان هم رسیده است. هر پوند هم اکنون ۴۶۸۰ تومان است. هر درهم امارات ۱۰۷۵ تومان و هر لیر ترکیه ۱۲۰۰ تومان است.  

در این میان سعید مجتهدی، رئیس کانون صرافان گفت: دلایل افزایش نرخ ارز را باید از بانک مرکزی پرسید.  

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ده هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۵۵۴ تومان، طرح قدیم با ۵ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵۶۵ هزار تومان، ربع سکه۲۹۸ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۸۷ هزار تومان است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۱۸۴ دلار و ۳ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱۱۱ هزار و ۳۴۸ تومان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.