تشکیل دولت اهمیت زیادی در تقویت مواضع داخلی دارد/دعوت حمایت مردم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، «عبدالملک الحوثی» با بیان اینکه تشکیل دولت نجات ملی یمن اهمیت زیادی در تقویت مواضع داخلی دارد مردم را به تظاهرات گسترده در تایید تشکیل دولت فراخواند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه سه شنبه چهل و نهمین سالروز استقلال این کشور را به مردم یمن تبریک گفت.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد که علیرغم امکانات اشغالگران در آن زمان و یاری خائنان، مردم یمن توانستند استعمارگران را از کشور بیرون رانند و یمنی ها نیازمند بهره گیری از این امر در مقابل متجاوزان و اشغالگران هستند.

وی همچنین تصریح کرد که مردم یمن امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حفظ وحدت و انسجام داخلی در مقابل متجاوزان هستند و نباید به تلاش ها برای تفرقه افکنی اعتنا کنند.

عبدالملک الحوثی همچنین بر اهمیت فراوان تشکیل دولت نجات ملی یمن در تقویت مواضع داخلی و خدمت رسانی به مردم علیرغم اوضاع اقتصادی دشوار تاکید کرده و گفت: مردم و دولت همگی باید تلاش ها را دو چندان کنند تا خداوند پیروزی را نصیب مردم عزیز ما گرداند.

رهبر انصارالله یمن همچنین مردم این کشور را به تظاهرات گسترده در تایید تشکیل دولت و محکوم کردن تجاوز به یمن در زمانی که توسط کمیته آماده سازی تعیین خواهد شد دعوت کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.