قم- عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رسیدگی به حقوق‌های نجومی، رسیدگی هرچه زودتر به این موضوع را خواستار شد.

پرونده رسیدگی به حقوق‌های نجومی به مجلس برگردد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید عبدالهادی حسینی‌شاهرودی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رسیدگی به حقوق‌های نجومی اظهار داشت: موضوع حقوق‌های نجومی که در کشور مطرح شد به سرانجام نرسید و همان‌گونه که رهبر ‌انقلاب تاکید کردند باید این موضوع برای جامعه روشن شود.

وی با اشاره به لزوم ورود مجلس به موضوع حقوق‌های نجومی افزود: مجلس ‌مصوبه‌ای درباره حقوق‌های نجومی داشت که آن را رد کرد، ‌ البته بنده از برخی از نمایندگان سئوال کردم که گفتند مصوبه به‌صورت کلی رد نشد و ممکن است مجدد مورد بررسی قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در رابطه با حقوق‌های نجومی رهبر معظم انقلاب تذکر دادند که باید رسیدگی شود، گفت: انقلاب اسلامی در برخورد با تخلف باید پیرو سیره امام علی (ع) باشد، نمایندگان ملت باید در رابطه با نیاز جامعه و گرفتاری‌های مردم و مشکلات فقرا اقدامات اساسی انجام دهند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر لزوم برخورد جدی مجلس با حقوق‌های نجومی بیان کرد: خواستار این موضوع هستیم که هرچه زودتر این موضوع به هرشکلی که رد شده است به مجلس برگردانده و تصویب شود.

آیت‌الله شاهرودی بیان کرد: دولت یازدهم از موقعی که سرکار آمد شعار داد که قصد حل کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را دارد و با هماهنگ کردن موضوع انرژی هسته‌ای در این زمینه موفق می‌شود و برای این موضوع هزینه داد اما به موفقیت نرسید، از طرفی مشاهده می‌شود که موضوع حقوق‌های نجومی توسط برخی از افراد وابسته به دولت ایجاد شده که باید به آن پرداخته شود.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: از نمایندگانی که نسبت به رسیدگی به حقوق‌های نجومی نظر مثبت دادند تشکر می‌کنیم و اقدام آن‌ها شایسته تقدیر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.