هنرمندان ۳۷ کشور در سومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» شرکت کردند که بیشترین آنان از ایران، اندونزی، چین، برزیل و هند هستند.

حضور هنرمندان ۳۷ کشور در سومین جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا»

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از خبرگزاری فارس،  هنرمندان ۳۷ کشور در بخش اصلی عکس، پوستر و کاریکاتور سومین جایزه بزرگ بین‌المللی «مرگ بر آمریکا» شرکت کردند.

در بخش کاریکاتور این رویداد، هنرمندان کشورهای افغانستان، استرالیا، آذربایجان، بلژیک، بوسنی و هرزگوین، برزیل، بلغارستان، چین، کلمبیا، کرواسی، کوبا، مصر، یونان، هندوستان، اندونزی، ایران، عراق، ایتالیا، اردن، مقدونیه، مکزیک، مونته‌نگرو، مراکش، پرتغال، روسیه، صربستان، اسلواکی، اسپانیا، سوریه، ترکیه، ایالات متحده آمریکا، ازبکستان و ونزوئلا شرکت کردند.

همچنین هنرمندان گرافیست کشورهای بنگلادش، برزیل، بلغارستان، چین، هندوستان، ایران، قزاقستان، مقدونیه، مکزیک، صربستان، اسلواکی، اسپانیا، ترکیه، ایالات متحده آمریکا آثاری را به دبیرخانه جشنواره مرگ بر آمریکا ارسال کردند.

هنرمندان کشورهای باربادوس، بلژیک، برزیل، ایران و ترکیه نیز در بخش عکس این جشنواره شرکت داشتند.  

بر اساس این گزارش، سومین جایزه بزرگ بین‌المللی «مرگ بر آمریکا» در دو بخش اصلی و جانبی فراخوان داد که در بخش اصلی عکس، پوستر و کاریکاتور و در بخش جانبی مستند، کلیپ، سرود و ترانه آثاری به دبیرخانه ارسال شد.

در این مسابقه به موضوعات چرا مرگ بر آمریکا؟ چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟ آمریکا و عهدشکنی، آمریکا و خودبرتربینی،  آمریکا و حقوق بشر، آمریکا و ظلم، آمریکا و اسلام‌هراسی، آمریکا و ایران هراسی، آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی، آمریکا و استعمار فرانو، دموکراسی دروغین در آمریکا، آمریکا و دیکتاتوری، آمریکا و تروریسم پروری پرداخته شده است.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر هنری این مسابقه است و جیتت کاستانا از اندونزی، هیکابی دمیرچی از ترکیه و محمود نظری از ایران داوران بخش کارتون این مسابقه هستند.

به نفرات اول تا سوم بخش اصلی  این مسابقه در رشته‌های عکس، پوستر و کاریکاتور به ترتیب ۱۰۰ میلیون ریال، ۵۰ میلیون ریال و ۲۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد. همچنین در بخش جانبی در رشته‌های مستند، کلیپ، سرود و ترانه به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۳۰ میلیون ریال، ۱۵ میلیون ریال و ۷ میلیون ریال جایزه داده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.