اصفهان- عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی درصددند باوجود تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به فسادهای مالی حقوق‌های نجومی و اختلاس‌ها این موضوع را کم‌رنگ جلوه داده و آن را به حاشیه ببرند.

برخی در صددند حقوق‌های نجومی و فساد را  به حاشیه ببرند

به گزارش قدس آنلاین، اصغر سلیمی روز جمعه در خصوص اظهار نظر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حقوق‌ نماینده‌های مجلس شورای اسلامی شفاف است و خود بنده به دلیل اینکه پزشک هستم، حقوقی بالغ بر ۵ میلیون و ۴۰۰ دریافت می‌کنم.

وی افزود: دیگر نمایندگان متناسب با مدرک تحصیلی خود حقوق‌هایشان و مقدار هزینه‌ای هم بابت ایاب و ذهاب و هزینه دفاتر نمایندگان در استان‌ها دریافت می‌کنند اما این بحث‌هایی که از طرف یک نماینده مجلس بیان شد، شایسته نیست و هدف کار آن‌ها از اقداماتی از این دست را نمی‌دانیم.

نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی درصدد آن هستند که با توجه به بحث حقوق‌های نجومی، اختلاس‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به فسادهای مالی و حقوق‌های نجومی، این موضوع را کم‌رنگ جلوه داده و آن را به حاشیه کشانند.

وی تأکید کرد: نمی‌دانم قصد محمود صادقی از این اقدام در مجلس چه بوده است، قطعاً با توجه به اینکه در مدتی این نماینده برای قوه قضائیه در خصوص این بحث صحبت کرده، می‌خواسته تا این فضاها را تلطیف کند.

سلیمی ادامه داد: زمانی که ما نمایندگان مجلس با محمود صادقی صحبت کردیم، در پاسخ به سؤالات ما گفت، بنده منظوری از دریافت حقوق ۲۰ میلیونی نمایندگان مجلس نداشتم و خودش هم اذعان کرد که حقوقش بین ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از مجلس است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این موضوعات در کشور و باز شدن این مسائل در جامعه، اعتماد مردم به وکلای خودشان کاهش پیدا می‌کند و ما در این وضعیت پاسخگوی مردم نخواهیم بود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از نمایندگانی که در مجلس هستند تا قبل از وارد شدن به مجلس شورای اسلامی، حقوقشان بسیار بالاتر بوده است از لحاظ حقوقی برایشان بهتر بوده اما به خاطر خدمت‌رسانی به مردم حاضر به کمک و یاری رساندن به مردم شده‌اند.

وی با بیان اینکه شایسته نیست که عده‌ای به خاطر تبلیغات و مسائل حاشیه‌ای بعضی از موضوعات را در جامعه پررنگ کنند، اضافه کرد: نمایندگان مردم تهران در مجلس کمتر با مردم در ارتباط هستند و بیشتر برای سیاست‌گذاری کلان تلاش می‌کنند اما این نمایندگان باید علاوه بر انجام این اقدامات سرکشی‌هایی را به مناطق خود داشته باشند.

سلیمی تصریح کرد: قطعاً نمایندگانی که در تهران هستند، آن مشکلات و مسائل نمایندگان شهرستان‌های کشور در مجلس را ندارند و بسیاری از مراجعین نمایندگان به خاطر در دسترس نبودن نمایندگان تهران در مجلس، به نمایندگان غیر از تهرانی در مجلس مراجعه می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته در مجلس، نمایندگان جناح‌های اصلی اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقلین همه اذعان داشتند که اقدام محمود صادقی شایسته نبوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.