رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و بر اساس سند چشم ‌انداز بودجه‌ای برنامه ششم توسعه نرخ تورم تک رقمی می‌شود.

نرخ تورم در برنامه ششم توسعه تک رقمی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،محمدباقر نوبخت عصر امروز در بررسی وضعیت واحدهای تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با تاکید بر تامین سرمایه مورد نیاز واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد اظهار داشت:  این بازدید در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و فعال‌سازی ظرفیت تولید واحدهای صنعتی کوچک و متوسط انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تحقق طرح‌‌های اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف سفر به استان بوشهر است، بیان کرد: پیگیری طرح‌ های اقتصاد مقاومتی با استفاده از توان و ظرفیت این استان در این سفر مورد بررسی قرار می‌‌گیرد و راهکارهای لازم در مورد تحقق این ظرفیت‌ها ارائه می‌‌شود.

معاون رئیس جمهور از کاهش نرخ تورم در برنامه ششم توسعه خبرداد و خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های دولت در سند چشم ‌انداز بودجه‌‌ای برنامه ششم توسعه کشور، رسیدن به نرخ تورم تک رقمی است.

نوبخت با اشاره به سرمایه‌گذاری مولد گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در پی تحقق سرمایه‌گذاری مولد بخش خصوصی و دولت، سالانه به میزان 734 هزار میلیارد تومان هستیم.

 معاون رئیس جمهور  در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر  مشکلات گروه صنعتی پلی استر آریان و شرکت کیوان پلاست تولید کننده انواع قطعات گچ ساختمانی سقف‌های کاذب و پانل‌های گچ  بررسی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.