سامسونگ مدل جدیدی از هدست واقعیت مجازی خود را همراه با دسته کنترل در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا عرضه کرد.

رونمایی از هدست جدید واقعیت مجازی با دسته کنترل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، هدست به روزشده Gear VR که با همکاری Oculus تولید شده قابلیت اجرای طیف گسترده ای از برنامه ها و بازی ها را دارد.

سازگاری با بدن انسان و طراحی خمیده به منظور قرار گرفتن بر روی چشم و صورت انسان از جمله دیگر ویژگی های هدست یاد شده است. هدایت دسته کنترل این هدست با یک دست ممکن است و لذا بازی کردن با Gear VR با دسته کنترل یاد شده آسان است.

افزایش سازگاری حرکات ویدئوهای سه بعدی با حرکات صورت انسان حس قرار گرفتن در محیط اجرای بازی یا برنامه را هم به طور کامل به کاربران منتقل می کند. قرار گرفتن کلیدهای Home، Volume  و Backبر روی دسته کنترل به کاربران امکان می دهد تا نیازهای کاربری خود را برطرف کنند.

همچنین یک مچ بند هم همراه با این دسته کنترل عرضه می شود تا در زمان اجرای بازی های هیجان انگیز دسته کنترل به ناگهان از دستتان به محیط اطراف پرتاب نشود. این هدست به روز شده دارای لنزهای ۴۲ میلیمتری با زاویه دید میدانی ۱۰۱ درجه و قیمت فروش آن هنوز اعلام نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.