رشتخوار -امام جمعه رشتخوار گفت: تا دروغ هست اشتغال و تورم در کشور حل نمی شود لذا انتظار داریم مسئولان از تورم واقعی یک گزارش درست بدهند و مردم را در جریان امور قرار دهند.

اشتغال و تورم در کشور با آمار های غیر واقعی حل نمی شود

به  گزارش قدس آنلاین، حجت ا لاسلام مهدی بهره مند در خطبه های نماز جمعه در مصلی علی ابن ابی طالب(ع) رشتخوار اظهار داشت: آمارهایی که دولت از ایجاد اشتغال می دهد اگردروغ نبود این همه بیکار در کشور وجود نداشت.

وی گفت :آمار هایی که ارائه می شود فقط آمار است چون در عمل بسیاری از جوانان بیکارند.

امام جمعه رشتخوار با اشاره به اینکه در چند نقطه از کشور، خیلی از کارمندان دولت حتی چند ماه از حقوقشان عقب افتاده اظهار داشت:بانک مرکزی اعلام کرده که هزینه هر خانوار ۳۵ میلیون تومان در سال است باید گفت:مگر چند درصد مردم این قدر در سال در آمد دارند.

وی یادآورشد: وقتی گفته می شود تورم کاهش یافته و در یک آمار ۷۰۰ هزار شغل و در یک آمار یک میلیون و ۵۰۰ هزار شغل ایجاد شده یعنی ما دیگر در سال آینده نباید هیچ بیکاری داشته باشیم اما در عمل این گونه نیست و مردم چیزی احساس نمی کنند.

امام جمعه رشتخوار اضافه کرد: بر اساس آمار  ارائه شده در دولت قبل ۳۹۲ هزار شغل ایجاد شده و لی در دولت یازدهم ۱۶۰ هزار شغل ایجاد شده  است که این دولت نصف دولت قبل هم نتوانسته شغل ایجاد کند.

حجت ا لاسلام بهره مند اظهارداشت: مسئولان، برای حل مشکل بیکاری، واحدای بحرانی و وضعیت اقتصادی در سطح کشور که  حال خوبی ندارد بیشتر همت کنند.

وی با اشاره به این که عده ای ورد زبان شان برجام شده بیان کرد: دست بردارید از اینکه برجام چی شدو به کار و خدمت به مردم بچسبید.

وی با اشاره به ۱۵ اسفند روز منابع طبیعی با تاکید بر حفظ و تقویت منابع طبیعی گفت: مردم از تخریب منابع طبیعی بپر هیزند.

وی سالگرد تاسیس کمیته امداد را هم تبریک گفت و بر توجه بر محرومین و مستضعفان  جامعه تاکید کرد.

امام جمعه رشتخوار با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال نو از مردم خواست: برای خرید لوازم مورد نیاز خود از تولیدات داخلی خرید کنند و از خرید اجناس خارجی بپر هیزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.