رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: همیشه یک عده بدون بلیت وارد ورزشگاه می شوند و نمی توانیم جلوی آنها را بگیریم.

ورود دوربین های تلویزیون به ورزشگاه ها تا پایان فصل ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین، سعید فتاحی پس از پایان دربی هشتاد و پنجم در خصوص فروش بلیت و اتفاقاتی که در آن رخ داد، گفت: بلیت فروشی امروز با پرسپولیس بود. آنها باید مشکل را برطرف می کردند. مسئولان پرسپولیس این موضوع را تقبل کرده بودند و باید پاسخگوی آن هم باشند.

وی در پاسخ به پرسشی که خیلی ازهواداران بدون بلیت وارد استادیوم شده بودند، افزود: متاسفانه این مسئله همیشه در گذشته هم وجود داشته و عده ای بدون بلیت وارد می شدند و تعدادی هم که بلیت داشتند پشت درها می ماندند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که عده ای که از شهرستان به ورزشگاه آمده بودند نتوانستند بازی تماشا کنند، گفت: بعید می دانم کسی شب گذشته به ورزشگاه آمده باشد و بازی را ندیده باشد. ما سالهاست بدنبال حل مشکل بلیت فروشی هستیم ولی حل شدنی نیست.

فتاحی در پاسخ به این پرسش که آیا دربازیهای آینده هم دوربین ها حق حضور در ورزشگاه  ندارند ادامه داد: ما تا زمانی که حق پخش به فوتبال داده نشود همین روند را ادامه خواهیم داد و اجازه نخواهیم داد برنامه هایی مثل ۹۰ و شب های فوتبالی به ورزشگاه بیایند و برنامه های تولیدی بگیرند.

وی تصریح کرد: البته بازیها به طور مستقیم پخش خواهد شد ولی تا روشن نشدن حق سهم پخش دوربین ها دیگر اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان خاطرنشان کرد: باید در خصوص ورود هواداران به ورزشگاه فرهنگ سازی شود. با بلیت کاغذی مشکل داشتیم، بلیت الکترونیکی آوردیم اما با آن هم با مشکل برخوردیم و فکر می کنم بخشی از این ایرادات به فرهنگسازی نیاز دارد و هواداران باید بدانند که بدون بلیت نباید وارد ورزشگاه شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.