گیلان- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ادامه یافتن راه و مسیر شهدا تاکید کرد و گفت: اثرگذاری شهدای مدافع حرم در جامعه بی‌نظیر است.

اثرگذاری شهدای مدافع حرم در جامعه بی‌نظیر است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید گیلان، پاکاری در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم بابک نوری هریس ضمن تجلیل از صبر و ایستادگی خانواده معظم شهدا، بر ادامه یافتن راه و مسیر شهدا تأکید کرد و گفت: شهید نوری در اوج جوانی پله‌های ترقی و پیشرفت را با رشادت طی کرد و نتیجه آن را نیز با توفیق و سعادت شهادت از خداوند متعال کسب کرد .

وی افزود: اثرگذاری شهدای مدافع حرم در جامعه بی‌نظیر است و استقبال پرشور مردم و بویژه جوانان در مراسمات شهدای مدافع حرم نشان از فرهنگ‌سازی و قدرشناسی مردم از دلیر مردان عرصه دفاع دارد .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ضمن تجلیل ازمقام شهدا گفت: برهمه ما واجب است به اندازه توان خود، روحیه خدا باوری، ایمان به معاد، عشق به اهل بیت(ع)، اخلاص و خدمت به مردم شریف را درآحاد ملت، به ویژه جوانان، ‌تقویت کرده و زنده نگهداریم و ازاین طریق نسبت به آرمان‌های امام و شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب ادای دین کنیم .

پاکاری یادآور شد: نباید فراموش کنیم که انقلاب مابا چه اهدافی شکل گرفت و چه برملت و کشور گذشت، اینگونه است که همه تلاش را برای ادامه راه شهدایمان بکار می‌بریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.