مدافع با سابقه تیم فوتبال نفت تهران از تصمیم جدی بازیکنان این تیم برای بازی نکردن مقابل پرسپولیس خبر داد.

محمد نصرتی: تا پس فردا تکلیل نفت مشخص نشود مقابل پرسپولیس بازی نمی کنیم

به گزارش قدس آنلاین، محمد نصرتی بعد از حضور در سازمان لیگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت:امروز در نشستی شرکت کردیم که بازیکنان نفت نحوه فسخ قرارداد یکطرفه را از آقای وثوق‌احمدی سئوال کردند. در صورتجلسه‌ای که به شما ارائه کردم همه چیز مشخص خواهد شد. ما به خاطر اینکه اعتبار فوتبال ایران زیر سوال نرود و خدشه‌ای به لیگ برتر وارد نشود روز گذشته مقابل فولاد بازی کردیم. درست است که آقای فتاحی با ما حرف زد ولی خودمان تصمیم گرفتیم بازی کنیم.

وی افزود: اگر حداکثر تا پس‌فردا تعیین تکلیف نشود ما مقابل پرسپولیس بازی نخواهیم کرد چون اگر تمرین نکنیم چگونه بازی کنیم؟ قطعاً اگر مشکل را حل نکنند عواقبش گردن فدراسیون فوتبال است که بهترین فدراسیون فوتبال آسیا شده است.

نصرتی در خصوص اینکه در این یک هفته کجا تمرین کنند، گفت: ما امروز کجا باید ریکاوری کنیم؟ یک هفته زمان زیادی است و اگر قرار است مرتب بگویند یک هفته صبر کنید خوب نیست. این ارنجی که دیروز اعلام شد قطعاً باعث ناراحتی چند بازیکن می‌شود، هر بازیکن می‌گوید ما باید بازی کنیم و ما نمی‌توانیم با این چیزها مقابله کنیم. در این ۵ ماهی که اینجا بازی کردم به اندازه ۲۰ سال تجربه پیدا کردم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.