ساری- نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال قدس آنلاین، انتقال آب دریای خزر را منتفی دانست و خاطرنشان کرد: اگز نمایندگان مجلس شورای اسلامی اراده کافی در این ارتباط به خرج ندهند، مردم مقابل انتقال آب دریای خزر می ایستند.

انتقال آب خزر منتفی است/ مردم مقابل این انتقال می ایستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اصغر یوسف نژاد ظهرشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اضافه کرد: فکر نکنم دولت بخواهد خودش را مقابل مردم نشان دهد.

وی در رابطه با سوال دیگر قدس آنلاین در ارتباط با چگونگی تغییر مدیران ناکارآمد در استان گفت: بودجه سال آینده به مدیران موثر، قوی و استراتژیک نیاز داشته و با روند فعلی با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ افزود: باید با مدیران ضعیف مخصوصاً مدیران دستگاه های اقتصادی به سرعت و دقت برخورد شود.

یوسف نژاد با بیان اینکه مدیریت ارشد استان باید به خاص عمومی مردم توجه کند، تاکید کرد: مدیران ضعیف، بی اثر و روزمره باید جایشان را به مدیران جوان و بابرنامه دهند و در این ارتباط، مجمع نمایندگان به استاندار کمک فکری خواهد داد.

وی در رابطه با سوال های دیگر قدس آنلاین، از در دستور کار بودن طرح جامع رسانه ها در مجلس خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح سازمان عمران سواحل نیز به قانون تبدیل شده و باید اجرایی شود.

دولت به تعهدات خود در رابطه با زباله ساری عمل نکرد

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در رابطه با این سوال قدس که چرا پس از سالها مساله ساماندهی زباله ساری مغفول مانده است، گفت: زباله جزو مشکلات اصلی مازندران و ساری بوده و در این ارتباط شهرداری ساری تعهدات خود انجام ولی دولت در عمل به تعهدات کم کاری کرده است!

یوسف نژاد با اشاره به اینکه دولت لایحه ای را برای حل مسائل زیست محیطی استانهای شمالی تقدیم مجلس کرده است، توضیح داد: دولت پیشنهاد داده است که ۲ میلیارد دلار از محل صندوق ذخیره ارزی به این کار اختصاص یابد که در لایحه بودجه نیز به آن اشاره شده است.

وی گردشگری و کشاورزی را دو بال توسعه مازندرن خواند و خاطرنشان کرد: ظرفیت های این دو بخش غیرقابل انکار بوده و باید به ماموریت ها و مسولیت های این دو بخش توجه بیشتری شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ اضافه کرد: در بودجه مربوط به مازندران، ۷۰ درصد اعتبارات متعلق به بخش آب بوده و ۲۰ درصد به بخش راه اختصاص یافته است.

۷۱ هزار پروژه نیمه کاره در کشور

یوسف نژاد از وجود ۷۱ هزار پروژه نیمه کاره در کشور خبر داد و گفت: از این میان، ۵ هزار پروژه ملی است و برای تکمیل این پروژه ها ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی به حدود ۳ هزار طرح نیمه کاره در مازندران اشاره کرد و افزود: اگر سالانه ۲۰ هزار میلیارد تومان به پروژه های نیمه کاره کشور اختصاص یابد، ۲۵ سال طول می کشد تا این طرح ها به پایان برسند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ یادآور شد: ۱۴ هزار پروژه نیمه کار شناسایی شد تا به مردم واگذار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.