زاهدان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد سانس‌های اکران ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان از امروز در سینما «هلال» زاهدان افزایش یافت.

افزایش سانس‌های اکران فیلم‌های جشنواره فجر در زاهدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی اظهار داشت: با اضافه شدن فیلم‌های «به وقت شام» و «چهارراه استانبول» به برنامه ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان، سانس سوم از امروز به برنامه سینما «هلال» زاهدان اضافه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: امروز برنامه اکران فیلم فجر در این سینما از ساعت ۱۷ شروع و تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: فردا جمعه نیز فیلم‌های این سینما در ۴ سانس و از ساعت ۱۵ تا ۲۳ خواهد بود.

مسگرانی با اعلام افزایش قیمت بلیط دو فیلم تازه وارد به جشنواره فجر زاهدان افزود: بلیط این دو فیلم ۷۰۰۰ تومان و بیشتر از بقیه فیلم‌هاست.

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردم پیگیر اخبار جشنواره فجر هستند، ادامه داد: استقبال مردم از جشنواره ششم فجر زاهدان کم‌نظیر بوده است چرا که برای نخستین بار در سال‌های اخیر، زاهدان با دو سینما میزبان جشنواره فیلم فجر است.

وی اضافه کرد: سینما اشراق بیش از ۲۰۰ صندلی و سینما هلال نیز ظرفیت پذیرش ۶۰۰ تماشاچی را دارد، این ظرفیت سبب شده تا امسال اکثر سانس‌ها با ظرفیت کامل روبه رو شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.