همدلن - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت:تولیدکنندگان همدانی تیرماه امسال در نمایشگاه صنایع غذایی تایوان شرکت می‌کنند.

تولیدکنندگان همدانی در نمایشگاه صنایع غذایی تایوان شرکت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین ، کیوان گردان ، اظهار داشت: وظیفه ما تولید و حمایت از تولیدکنندگان است اما دستگاه‌های فرهنگی جامعه هم باید پای کار بیایند وو مردم را به خرید و مصرف کالاهای استانی تشویق کنند.

وی تصریح کرد: به طور جدی پیگیر تحقق حمایت از کالا و تولیدکنندگان داخلی هستیم و چندین جلسه هماهنگی برای عرضه محصولات در داخل و خارج از کشور، برگزار کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی به برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی در تایوان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در تیرماه امسال برگزار می‌شود و تولیدکنندگان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه محصولات تولیدی خود را معرفی و به فروش برسانند.

گردان ابراز کرد: با مدیران شورای شهر نیز جلساتی را برگزار کردیم و قرار است با استفاده از فضاهای شهرداری در بخش تبلیغاتی و معرفی محصولات تولیدی استان با تعرفه بسیار پایین با ما همکاری کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از کالاهای ایرانی به معنای خرید بیشتر از واحدهای تولیدی است، اظهار داشت: خوشبختانه برخی از واحدهای تولیدی استان، جایگاه خود را در میان مردم به دست آورده و نمونه آن‌ها در فروشگاه های معتبر استان دیده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت: برخی محصولات تولیدی استان در میان فروشگاه‌ها از اقبال عمومی برخوردار است و مردم ترجیح می‌دهند از آن استفاده کنند.

گردان تصریح کرد: به طرق مشترک تلاش می‌کنیم تا فروش محصولات واحدهای تولیدی افزایش یابد، در حال حاضر مجصولات استان به چندین کشور صادر می‌شود.

منبع تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.