قدس آنلاین:استاندار خراسان رضوی گفت:طی دو سال اخیر ۲۴۰ مورد مشکل واحدهای تولیدی به این کلینیک ارسال و رفع مشکل شد.

حل ۲۴۰ مشکل واحدهای تولیدی در کلینیک صنعت خراسان رضوی

رشیدیان افزود: راه اندازی کلینیک صنعت و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی یکی دیگر از مواردی است که توانسته به رونق تولید و اشتغال در استان کمک قابل توجهی داشته باشد.

وی ادامه داد: مشکلات واحدهای تولید با نسخه واحد رفع نمی‌شود، زیرا برخی مسائل ناشی از مشکلات مدیریتی است، چنانکه تعدادی از واحدها با مشکل به روز نبودن خطوط تولید و مشکل بعضی از واحدها هم از رده خارج شدن تولیدات می‌باشد، مشکل تعدادی نیز با تزریق نقدینگی و سرمایه در گردش حل می‌شود که در این کلینیک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، استاندار خراسان رضوی ریزش و رویش در واحدهای تولیدی را امری طبیعی دانست و تصریح کرد: اگر این موضوع به طور نامتعارف صورت پذیرد باید مورد بررسی قرارگیرد.

رشیدیان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به چالش‌های اخیر در حوزه ارز و تلاش دشمن برای فشار اقتصادی به مردم گفت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا از افزایش غیر متعارف قیمت‌ها جلوگیری گردد.

وی افزود: کالاهای اساسی مردم تامین شده و اقلام مورد نیاز در قالب طرح تنظیم بازار در دسترس عموم قرار دارد و بازرسان باید با تشدید نظارت ها، عملکرد بازار را رصد کنند.

استاندار خراسان رضوی از عملکرد دستگاه‌های نظارتی طی ماه‌های گذشته قدردانی کرد و گفت: این نظارت‌ها منجر به بازگشت بیش از سه میلیارد تومان اضافه پرداختی مردم به آنان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.