سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: برداشتی که من از این جلسه داشتم این است که وی ای آر حالاحالا ها وارد فوتبال ما نمی‌شود.با توجه به کارهایی که صورت گرفته این احتمال وجود دارد که اشتباهات داوری در نیم فصل کم شود.

گل‌محمدی: با نشست امروز فهمیدم VAR تا چند سال دیگر به ایران نمی‌آید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده در پایان نشست هم اندیشی مربیان با داوران اظهار داشت:جلسه خوبی در مجموع برگزار شد. با توجه به مشکلات داوری که وجود داشت بیش از حد روی تیم ها تاثیر گذاشت و به همین دلیل کمیته داوران هم تصمیم گرفت بحث وی ای آر مطرح شد. امیدوارم این نشست روی روند داوری تاثیر گذار باشد.

وی افزود: برداشتی که من از این جلسه داشتم این است که وی ای آر حالاحالا ها وارد فوتبال ما نمی‌شود.با توجه به کارهایی که صورت گرفته این احتمال وجود دارد که اشتباهات داوری در نیم فصل کم شود.

گل محمدی در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: ما روز گذشته به تهران آمدیم چون در مشهد زمین تمرین نداشتیم و مجبور شدیم در اینجا اردو برگزار کنیم. بعد از بازی هم به مشهد بازخواهیم گشت.

وی در خصوص اینکه  آیا مشکلات مالی حل شد یا خیر گفت:  قرار است امروز دریافتی بازیکنان پدیده به سقف ۵۰ در صد برسد. ما میلاد فرهانی و بهنام برزای را اضافه کردیم و اگر بتوانیم بازیکنان ازاد هم می‌گیریم.

سرمربی پدیده تاکید کرد: خوشبختانه با آمدن حمیداودی مشکلات حل شد و فکر می‌کنم دیگر پرونده خاصی نداشته باشیم، البته اگر داشته باشیم هم چندان سنگین نیست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.