انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی در آستانه بازی مهم باشگاه«پدیده‌شهرخودرو» با استقلال طی بیانیه از این تیم حمایت نمود.

حمایت انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی از تیم پدیده

به گزارش قدس آنلاین در این بیانیه آمده است : در روزگاری که فوتبال به دلایل مختلف یکی از عوامل توسعه هویت شهری و ملی شده است و در همه جای دنیا هواداران فوتبال می کوشند تا با حمایت از تیم منطقه خویش اصالت و ریشه های خود را زنده نگه دارند بنظر زمان آن است که یک بار دیگر همه ما برای درخشش و پیشرفت سرمایه شهری خود در دنیای ورزش و فوتبال هم قسم شده و تا راهیابی نماینده شهرمان به آسیا به هواخواهی «پدیده شهرخودرو» دست هم را به مهر بفشاریم.
واقعیت این است که فوتبال خطه خورشید تا رسیدن به  سحرگاه آرزوهای دیرینه اش چند ساعتی بیشتر فاصله ندارد. چند ساعتی که به پیچی تاریخی در ورزش شهرمان ختم شده و همت آن می‌طلبد که تمام ارگان ها ، سازمان ها و افراد حقیقی و حقوقی و البته هواداران مشهدی با عزمی راسخ به یاری مردان سخت کوش و کم ادعای «پدیده‌شهرخودرو» بشتابیم و بی توجه به تیم های رنگی دیگر یک صدا و هم دل تیم شهر خودمان را در چند بازی اخیر به خصوص بازی بزرگ با استقلال تهران حمایت کنیم.
لذا «انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی» هم بر خود لازم می داند که همچون گذشته در این مقطع حساس به خیل عظیم هواداران مشهدی پیوسته و حمایت قاطع و تمام قد خود را از سرمایه شهری و مردمی مشهد اعلام کرده و همه را به همیاری بینظیر تا رسیدن به آسیا دعوت نماید.
مردان گل محمدی تنها دو بازی دیگر در مشهد میزبان هستند و ضروری است که در این دو بازی حیاتی ، تمام شهر برای پیروزی و سربلندی تیم از هیچ کوششی دریغ نکنند. بدون شک هواداران با حضور یکپارچه و به موقع در استادیوم و تشویق تمام عیار تیم شهر خود، مسئولان ، پیشکسوتان و رسانه ها با حمایت های مادی و معنوی مثل کوه پشت «پدیده شهر خوردرو» تا رسیدن به هدف مورد نظر خواهند ایستاد.
شنبه هفتم اردیبهشت  به طور حتم روزی تاریخی برای فوتبال مشهد و باشگاه«پدیده‌شهرخودرو» خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.