عضو شورای نظارت بر صدا وسیما گفت: باید عرصه فعالیت بر افرادی که در فضای مجازی میدان دار قیمت گذاری خودرو و ارز هستند تنگ شود.

عرصه فعالیت بر میدان داران قیمت ارز و خودرو در فضای مجازی تنگ شود

به گزارش قدس آنلاین، سید احسان قاضی زاده بعدازظهر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت استاد مرتضی مطهری که در فریمان برگزار شد اظهار کرد: استاد مطهری به عنوان معمار اندیشه‌های انقلاب نامیده می‌شوند زیرا ایشان در دهه ۴۰ هدایت گری زیادی داشت و همواره یاور امام خمینی (ره) بود.
وی افزود: همین خدمات بود که گروهک فرقان وی را انتخاب کرد و به شهادت رساند و امروز ما نیازمند احیای تفکر این استاد بزرگ هستیم و باید آثار وی را بازخوانی کنیم.
نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب به ما می‌توانیم تاکید ویژه دارد و اگر به جوانان میدان داده شود می‌توانند در آینده کشور نقش مهمی را ایفا کنند.
قاضی زاده اظهار کرد: از رئیس سازمان صدا و سیما درخواست ساخت یک فیلم تلویزیونی در خصوص زندگی شهید مطهری داریم که فیلم نامه این اثر نیز آماده شده تا کار نمایشی فاخر و ماندگار داشته باشیم.
وی تاکید کرد: مشکلی در پوشش شبکه‌های تلویزیونی در فریمان، سرخس و احمد آباد داریم که درخواست داریم نقاط کور آنتن دهی برطرف شود.
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در ادامه بیان کرد: شایعاتی که در کشور در بستر فضای مجازی به وجود می‌آید و امواج روانی جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد که در این عرصه باید رسانه ملی نقش مطالبه گر در جایگاه مردمی داشته باشد تا این موارد اصلاح شود.
قاضی زاده اظهار کرد: مردم می‌خواهند حرف صحیح و درست اول از یک مرجع رسمی زده شود که صدا و سیما می‌تواند این مهم را به انجام رساند.
نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید عرصه فعالیت بر افرادی که در فضای مجازی در عرصه قیمت گذاری خودرو و ارز می‌کنند تنگ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.