در ایام ماه مبارک رمضان سینماهای مشهد با فروش و استقبال مناسبی از سوی مخاطبان خود روبه‌رو شده‌اند و امیدوارند این فضا پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه داشته باشد.

استقبال مردم مشهد از فیلم‌های سینماها در ماه رمضان
به گزارش قدس آنلاین ، ماه مبارک رمضان ماه عبودیت و بندگی خداوند متعال است و در این میان کلانشهرهای کشور در این ماه مبارک و سراسر نور، حال و هوای معنوی فراوانی به خود می‌گیرند.

برنامه‌های متعددی که در سطح شهر مشهد در این ایام در حال برگزاری است به این حال و هوا کمک خاصی کرده اما در این میان بازار سینما و فیلم‌ها در مشهدمقدس در این ماه مبارک نیز گرم است و سینماگران مشهدی در این ایام نیز از فیلم‌های روی پرده استقبال می‌کنند.

پردیس‌های سینمایی مشهد این شب‌ها با استقبال بسیار مناسبی از سوی مخاطبان و تماشاگران روبرو شده‌اند و فروش نسبتا مناسبی را از خود برجای گذاشته‌اند.

برای مثال پردیس سینمایی هویزه مشهد در 12 روز نخست ماه رمضان نسبت به مورد مشابه سال 97 توانسته است با بلیت نیم بها در اکثر سانس‌ها با رشد 42 درصدی مخاطب و افزایش فروش مواجه شود و این مهم بیانگر این است که پردیس هویزه مشهد در شرایطی که تمام سینماهای کشور دچار افت فروش شده‌اند همچنان پرفروش است.

نیم بها شدن سانس‌ها نیز البته در این مسئله تاثیر بسزایی داشته است و سینماگران و سینماداران مشهدی امیدوار هستند این روند تا پایان ماه مبارک رمضان و پس از آن نیز ادامه داشته باشد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.