ساعت هوشمند جدید شیائومی از نظر طراحی شباهت هایی به Apple Watch دارد.

"Xiaomi Mi Watch Pro" با صفحه نمایش مربعی عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، اوایل این هفته شیائومی در کنار سری Mi CC9 Pro و Mi TV 5 باز هم  وارد بازار ساعت هوشمند شد و این بازار را به چالش کشید، ساعت هوشمند جدید شیائومی از نظر طراحی شباهت هایی به Apple Watch دارد، این دستگاه دارای یک شماره گیری مربعی، حاشیه صفحه نمایش کمتر و دارای Wi-Fi ، NFC ، بلوتوث و پوسته‌های قابل تنظیم برای ساعت است.

اکنون طبق گفته چت دیجیتال چینی ، یک نسخه Pro از Mi Watch در دست ساخت است، با این وجود ممکن است چند ماه دیگر این ساعت هوشمند معرفی شود.

البته ممکن است یک نسخه Mi Watch Pro به جای صفحه نمایش مربعی همانطور که در استانداردهای Mi Watch دیده می شود ، یک شماره گیری دایره ای ورزشی داشته باشد و با وجود ویژگی های "Pro" ، ممکن است این ساعت هوشمند با مشخصات و ویژگی های به روز شده وارد بازار شود.

انتظار می رود که اجزای داخلی قدرتمندی از جمله Snapdragon Wear 3300 SoC را در خود داشته باشد، ساعت هوشمند جدید شیائومی ممکن است حافظه داخلی بیشتری نیز داشته باشد و انتظار می رود Mi Watch Pro باتری کمی بزرگتر را نیز در خود جای دهد و از پشتیبانی شارژ بی سیم نیز بهره مند شود، البته این ویژگی ها فقط مشخصات شایعه شده دستگاه هستند و هنوز به طور قطعی امکانات این گوشی مشخص نیست.

بقیه مشخصات این ساعت هوشمند ممکن است مانند Mi Watch اصلی باشد، ما انتظار داریم که قابلیت e-SIM ، NFC و GPS را حفظ کند، مدل Pro همچنین MIUI سفارشی را بر اساس سیستم عامل Google Wear اجرا کند و علاوه بر این، ویژگی‌های منظم مانند اعلان‌ها، پخش موسیقی و ردیابی سلامتی را ارائه دهد.

Mi Watch معمولی در حال حاضر با قیمت (~Rs 13,000) فروخته می‌شود، انتظار داریم که مدل Pro با حدود قیمت (~Rs 15,000) آماده فروش شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.