عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان رضوی گفت: در حماسه بزرگ ۹دی دو عنصر مهم، نقش رهبری در مدیریت کشور و نقش ملت در حمایت از ولایت فقیه مشهود است و حضور رهبری و مردم در کنارهم هر توطئه ای را خنثی ، هر خطری را از جامعه دینی دفع و هردشمنی را در هم خواهد شکست .

حماسه ۹دی یک افتخار بزرگ برای ملت  ایران است

آیت الله سید احمد حسینی  خراسانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: خداوند متعال را از حیث برخورداری از رهبری فرزانه و شجاع و مردمی بصیر و آگاه شاکر هستیم.

وی  افزود: دو عنصر مهم،  نقش رهبری در مدیریت کشور و نقش ملت  در حمایت از ولایت فقیه در حماسه ۹ دی مشهود و ملموس است و  حضور رهبری و مردم در کنارهم هر توطئه ای را خنثی ، هر خطری را از جامعه دینی دفع و هردشمنی را در هم خواهد شکست .

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:  ۹دی در تاریخ ۴۰ساله انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به عنوان یک نقطه عطف قابل تعریف و بازیابی است.

وی تصریح کرد: این روز به عنوان خلق حماسه ملی ، انقلابی و دینی توسط مردم با ایمان، ولایت مدار  و بصیر  ایران  هیچ گاه در عمر پرفراز و فرود انقلاب نباید به فراموشی سپرده شود .

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم انقلابی ایران با حضور به هنگام در این روز بزرگ ، فراست و هوشمندی خود را در تبیین وفاداری و تعهد به رهبری معظم انقلاب ، ولایت فقیه  ودفاع از ارزش های نظام و انقلاب به جهانیان نشان دادند.

آیت الله حسینی با بیان اینکه ۹دی یک افتخار بزرگ برای ملت  ایران است، تصریح کرد: در این روز مردم متدین و انقلابی این واقعیت را به اثبات رساندند که پای ارزش های نظام و رهبری ایستاده اند و برای صیانت از آنها آماده هرگونه فداکاری هستند.

وی ادامه داد: از طرفی حماسه ۹دی جلوه ای از نقش تعیین کننده ، سرنوشت ساز و عزت آفرین رهبری دینی در جامعه را به خوبی اشکار ساخت و  به طور عمیق تاثیر و جایگاه این نقش در جامعه اسلامی و دینی را تبیین کرد.

آیت الله حسینی با بیان  اینکه رهبری در جامعه دینی دارای جایگاه و نقشی بی بدیل است، تصریح کرد: از دستاوردهای بزرگ و شاخص دیگر حماسه انقلابی ۹ دی می توان به ضرورت وجود رهبری صالح، شجاع و هوشمند   در جامعه که همان اصل برجسته و مهم ولایت فقیه  است اشاره کرد .

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از طرفی بعد از ماجرای  ۹دی در سال ۱۳۸۸، تاکنون حوادث و اتفاقات زیادی در کشور رخ داده است و افرادی که هنوز جایگاه ، ضرورت و  اهمیت اصل ولایت فقیه را درک نکرده بودند با مشاهده نقش تعیین کننده رهبری در مقاطع حساس و برخی از بحران های سیاسی ، اجتماعی و مدیریتی به ضرورت حضور این نقش در جامعه اسلامی پی بردند و به این مهم دست پیدا کردند که اگر وجود و حضور رهبری معظم انقلاب  در این بحران ها نبود آسیب های جبران ناپذیری متوجه کشور ، مردم ، استقلال و امنیت کشور می شد وعبور قدرتمندانه  از این مسائل و ماجراها مدیون رهبری و ولایت فقیه در کشور است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام چرا دیگه ضمیمه هاتون چاپ نمیشه؟ اطلاع رسانی هم نکردید، مگه میشه یهویی تصمیم گرفت؟