یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در انتقاد از مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه با هفته‌نامه اشپیگل آلمان، با بیان این که «به ظریف گفته بودم رونالدو و مارادونا را ول کن و اصغری و غضنفری را بچسب» ادعا کرد: گوش نکرد و سوتی داد.

یک مدیر در مجلس ۲۵ میلیون تومان می‌گیرد، قانون حقوق‌های نجومی چه شد!

قدس آنلاین:  سید جواد ابطحی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: امروز آقای روحانی می‌گوید من بلد نیستم. حرف من این است که شما بلد بودید برجام را بزک کنید و آن را به شکل آفتاب تابان نشان دهید؛ همچنین بخوابید و یک شبه بنزین را گران‌ کنید یا دستور اجرای سند ۲۰۳۰ را بدهید و بر اجرای سی اف تی و پالرمو اصرار داشته باشید. همچنین شما بلد بودید دستور اجرای پیمان پاریس را که مخرب‌تر از برجام است صادر کنید.

ابحطی خطاب به رییس جمهور ادامه داد: شما بلد بودید هنگام سیل در استان‌های مازندران و خوزستان حضور نداشته باشید یا بر قراردادهای آی پی سی اصرار کنید و با توتال و دیگران قرارداد ببندید چرا می‌گویید من بلد نیستم. شیخی به منبر رفته بود و صحبت‌هایش را به یاد نمی‌آورد؛ فرزندش به او گفت اگر حرف‌هایت را بلد نیستی پایین آمدن که بلدی.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در انتقاد از مصاحبه اخیر وزیر امور خارجه با هفته‌نامه اشپیگل آلمان، اظهار کرد: یک هفته قبل در مجلس به ظریف گفتم که رونالدو و مارادونا را رها کن و اصغری و غضنفری را بچسب گوش نداد و رفت سوتی داد. اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی دو رای عدم اغنا می‌دادند، او اکنون کارت زرد داشت. حال تحویل بگیرید مصاحبه او با اشپیگل و واکنش دونالد ترامپ را.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خطاب به ظریف، گفت: چرا سعی دارید در هنگامه اوج حماسه ملت، مردم را زمین‌گیر کنید؟ از یک طرف در شب دیدار بشار اسد با مقام معظم رهبری استعفا می‌دهید و حاشیه درست می‌کنید و با اشپیگل مصاحبه می‌کنید.

ابطحی خطاب به وزیر امور خارجه اظهار کرد: شما چند روز قبل از شهادت سردار قاسم سلیمانی با یک مقام اسرائیلی به عنوان عضو تیم ریچارد سن در دوحه قطر دیدار کردید. اگر نکردید تکذیب کنید و بگویید با این مقام اسرائیلی دیدار نداشتید. این خبرها چه معنایی دارد؟

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در مورد امکان یا عدم امکان مذاکره با آمریکا تصریح کرد:‌ بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی مذاکره با آمریکا هرگز! بروید با اروپا مذاکره کنید ولی آمریکا نه! آیا طرح امکان مذاکره با آمریکا در شرایطی که در آستانه انتخابات آمریکا هستیم تاییدی برای کمپین تبلیغاتی او نیست آقای دیپلمات؟ حداکثر اصول دیپلماسی را یاد بگیرید.

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در انتقاد از سخنان امروز رییس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی می‌گوید مجلس ما قوی‌ترین مجلس بوده است. خطاب به ایشان باید بگویم یکی از قانون‌های این مجلس بحث حقوق‌های نجومی بوده است. هم‌اکنون فلان مدیر در مجلس شورای اسلامی ۲۵ میلیون تومان در ماه حقوق می‌گیرد. اجرای این قانون چه شد؟ دیوان محاسبات و کمیسیون برنامه و بودجه کجای کار هستند؟

وی در پایان خطاب به علی مطهری در انتقاد از نطق میان دستور او، اظهار کرد: کسانی که رد صلاحیت‌ شده‌اند ۹۰ نفر هستند ۱۵۰ نفر تایید صلاحیت شده‌اند. آقای مطهری معتقد است مجلس اول نظارت شورای نگهبان نداشته هیچ هم این طور نبوده ما بچه انقلابیم و می‌دانیم که نظارت وجود داشته است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.