عضو جوان شورای نگهبان در صفحه اینستاگرامش نوشت: این روزها همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با دقت، جدیت و تلاش شبانه‌روزی در پی زمینه‌ سازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور هستند.

حال و هوای این روزهای شورای نگهبان به روایت عضو جوان این نهاد

قدس آنلاین: هادی طحان نظیف عضو جوان شورای نگهبان در صفحه اینستاگرامش نوشت: این روزها همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با دقت، جدیت و تلاش شبانه‌روزی در پی زمینه‌ سازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور هستند.

 اعتقاد و باور عمیق به نقش مؤثر و تعیین‌کننده مردم در نظام جمهوری اسلامی باعث شده تا همکاران گرانقدرم با مجاهدتی مثال‌زدنی در زمان بسیار کوتاه دست به کار بزرگی بزنند و صلاحیت حدود ۱۶ هزار نفر را بررسی نمایند. اگرچه در این مسیر احتمال خطا و اشتباه منتفی نیست، لیکن با توجه به فرصت‌های متعدد موجود برای بازبینی و بازنگری احتمال تضییع حقوق افراد کاهش یافته است.  

در این میان صحبت‌های برخی سیاسیون در روزهای گذشته کام ملت عزیز ایران را تلخ کرده و تریبون‌های رسمی جمهوری اسلامی را تا حد سخنگویی یک حزب و جناح سیاسی تنزل داده است.  

فرمایشات امروز مقام معظم رهبری شورای نگهبان را بیش از پیش بر اجرای #مر_قانون مصمم نمود. ایشان ضمن حمایت از جایگاه نهاد مقدس و انقلابی شورای نگهبان، بر اهتمام خاص خود نسبت به نظارت بر روند انتخابات تأکید فرمودند.  

به عنوان کوچکترین عضو این نهاد مقدس و انقلابی ضمن تشکر از ابراز لطف ایشان بیش از پیش بار سنگین مسئولیت امانت ملت را بر گرده خویش احساس می‌کنم و از خداوند منان توفیق پایداری در این مسیر را مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.