رئیس جمعیت هلال احمر مشهد مقدس از غربالگری بیش از ۲۵۰هزار نفر در طرح تب سنجی درپایگاه های هلال احمر مشهد مقدس خبر داد.

بیش از ۲۵۰ هزار نفر در پایگاه سلامت هلال‌احمر مشهد غربالگری شدند

به گزارش قدس آنلاین، سید جمال زرگر اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در جهت پیشگیری از این ویروس، در ورودی‌های شهرستان مشهد تست غربالگری و تب سنجی توسط اعضای جمعیت هلال احمر مشهد مقدس صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد مقدس بیان کرد: ۲۵۰ هزار و ۷۸۴ نفر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر مشهد مقدس تست غربالگری و تب سنجی انجام شد.

وی عنوان کرد: این طرح از ۲۶ اسفند ماه ۹۸ آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ۹۹ ادامه یافت و پنج پایگاه بازرسی سلامت در سطح مشهد مقدس برای انجام پایش، غربالگری و تب سنجی برپا شد.

زرگر با اشاره به فعالیت‌های نیروهای جمعیت هلال احمر مشهد مقدس اظهار کرد: روزانه ۴۷۶ عضو که شامل پرسنل، امدادگران، نجاتگران، جوانان و داوطلب می‌شود برای خدمت رسانی در پایگاه‌های بازرسی سلامت حضور یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد مقدس خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح بیش از ۸۷ هزار و ۵۸۷ خودرو تست را انجام دادند که متأسفانه ضمن اعلام مکرر و درخواست از هموطنان عزیز آمار بسیار بالا بود.

وی ادامه داد: بیشترین آمار تردد خودروها در ۹ فروردین ماه است که بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ خودرو بود. همچنین هزار و ۵۰۰ عدد ماسک تنفسی توسط تعدادی از خیّرین به جمعیت هلال احمر اهدا شد که این ماسک‌ها به همراه پک‌های بهداشتی در مناطق حاشیه شهر توزیع می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد مقدس اظهار کرد: ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌ها نیز توسط خانه‌های داوطلب در مناطق حاشیه شهر و روستاها نیز انجام گرفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.