کرملین به ادعای اخیر جان بولتون در کتابش درباره اینکه دونالد ترامپ، ولادیمیر پوتین را به منظور حضورش در نشست مشترک‌شان در سال ۲۰۱۸ در فنلاند ۲۰ دقیقه معطل گذاشت، تکذیب کرد.

پاسخ کرملین به ادعای بولتون: پوتین هیچ‌گاه معطل کسی نمی‌ماند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دولت آمریکا در کتاب خاطرات جدیدش به نام "اتاقی که در آن اتفاق افتاد" گفته است، سال ۲۰۱۸ هیئت آمریکایی تصمیم گرفت پوتین را در کاخ ریاست جمهوری در شهر هلسینکی، جایی که قرار بود شاهد نشست مشترک رئیس جمهوری روسیه با دونالد ترامپ باشد، معطل بگذارد. ترامپ در واقع ۲۰ دقیقه بعد از ورود رئیس جمهوری روسیه وارد نشست شد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز، سه‌شنبه در اظهارنظر درباره ادعای مطرح شده از سوی جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دولت ترامپ عنوان کرد، سرویس پروتکل کرملین به صورت بی‌نقص کار می‌کند و بنابراین ولادیمیر پوتین هرگز در نشست‌ها منتظر هیچ‌کس نمی‌ماند.

پسکوف به خبرنگاران تاکید کرد: صراحتا باید بگویم که گفتنش در اینجا برایم سخت است و جزئیات را به خاطر ندارم، رئیس جمهوری روسیه در آنجا برای هیچ‌کس منتظر نماند و نمی‌دانم آیا ترامپ عمدا دیر به نشست آمده است یا خیر اما سرویس پروتکل ما بی‌عیب و نقص کار می‌کند و پوتین هرگز برای هیچ‌کس منتظر نمی‌ماند.

سخنگوی کرملین خاطرنشان کرد: بولتون شاید این حقیقت را فراموش کرده که رئیس جمهوری فنلاند هم در این نشست شرکت داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.