قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت ، نقاط مختلف این شهر آذین بندی و گل آرایی می شود.

آذین بندی و گل آرایی  مشهد الرضا همزمان با دهه ولایت/عرضه تخفیفات در فروشگاه های شهرما

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ،  مهدی یعقوبی درخصوص اقدامات انجام شده همزمان با آغاز دهه ولایت گفت: به مناسبت عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم در تقاطع های سطح شهر به ویژه تقاطع های منتهی به حرم مطهر ۴۰ نورافکن گرافیکی مناسبتی نصب و همچنین در میادین بیت المقدس ، شریعتی، چهارراه لشگر، خیابان دانشگاه ، احمدآباد مقابل بنی فاطمه ، تقاطع سجاد و خیام ۶ المان گل و نور جانمایی گردید ه است .
قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد به آذین بندی شهر با ۱۸۰۰۰۰ متر طول ریسه اشاره کرد و گفت: نصب ۵۴ المان شمسه با پارچه های الوان، اکران تبریک دهه ولایت در المان های خورشید در بزرگراه هاو تعویض بالغ بر ۱۲۰۰پرچم برروی پل ها و میادین از دیگر اقدامات انجام شده در سطح شهر می باشد.
وی افزود: با توجه به اجرای سنت حسنه قربانی توسط شهروندان به صورت غیر حضوری و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ، به منظور جلوگیری از ذبح کشتار دام غیربهداشتی دام ۲۳۳ نفر درقالب ۱۰۰۹۵اکیپ در سطح شهر درحال گشت زنی مستمر هستند.
یعقوبی تصریح کرد: به جهت زیباسازی منظر شهری در دهه ولایت، ۵ گل نوشته در میادین بسیج، بیت المقدس، فلسطین، غدیر و شریعتی نصب گردیده و همچنین ۳۰ فلاورباکس در مقابل مساجدی که دارای نام مبارک امام علی (ع) و غدیر می باشند، جانمایی و نصب شده است.
معاون شهردار مشهد گفت: به جهت رفاه حال شهروندان علاوه بر ضدعفونی و رعایت پروتکل های بهداشتی در فروشگاه های شهرما تخفیفاتی تا ۵۰ درصد برای شهروندان در این ایام در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در حوزه سازمان مدیریت نظارت بر تاکسیرانی،  ۱۸۳ گشت بازرسی و نظارت در سطح شهر و مبادی ورودی استقرار یافته است، همچنین ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی در خطوط ورودی شهر و ۲۰۰۰ تاکسی فعال در شبکه بی سیم با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده باش می باشند.
یعقوبی عنوان کرد: در بخش سرویس دهی قطار شهری در روزعرفه فاصله حرکتی ۲ دقیقه کاهش یافته ، ۱ ساعت افزایش سرویس دهی در روز عید قربان برنامه ریزی شده است و جهت رفاه حال زائرین و مجاورین ۲۸۰۰ فضای پارک در پارکینگ های غیرحاشیه بافت مرکزی شهر آماده سازی شده است.
قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد درخصوص برنامه های سازمان اجتماعی و فرهنگی گفت: کنترل و نظارت بر برگزاری ۳۹ برنامه فرهنگی، هنری، مذهبی با مشارکت تشکل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی در مناطق ۱۳ گانه و نصب ۳۰.۰۰۰متر مربع پارچه اویز در سطح شهر از اقدمات در حال اجرای این سازمان می باشد.
معاون شهردار مشهد خاطرنشان کرد: اکران ۱۰۰۰۰ متر مربع فضای اطلاع رسانی محیطی با موضوع دهه ولایت در سطح شهر صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.