فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عامل سرقت موتور کولرهای آبی از ساختمان‌ها و رمزگشایی از ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری عامل سرقت موتور کولرهای آبی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: تیم‌های تجسس کلانتری شفا در مشهد مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران در یک ماموریت ضربتی که با محوریت دستگیری سارقان کولرهای آبی ساختمان‌ها اجرا شد، یکی از عاملان اصلی این سرقت‌ها را درحوزه استحفاظی خود دستگیر کردند.

وی متذکر شد: پلیس در بازرسی از وسایل همراه متهم یک دستگاه موتور کولر آبی کشف کرد و جوان ۲۸ ساله که غافلگیر شده بود در تحقیقات اولیه اعتراف کرد ساعت ۴ بامداد، این موتور کولر را از یک ساختمانی در محدوده بلوار خیام سرقت کرده است.

صارمی ساداتی تصریح کرد: متهم در تحقیقات بعدی پلیس اعتراف کرد به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد و روزانه حداقل ۳۰ هزار تومان خرج تهیه مواد افیونی‌اش است و تاکنون مرتکب حدود ۴۰ فقره سرقت موتور کولر شده است.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم دستگیر شده در بخشی از اعترافات خود بیان کرده با دسته کلیدی که در اختیار داشت، اوایل بامداد قفل درهای ورودی ساختمان‌ها را امتحان و قفل‌های ناایمن را با این کلیدها باز می‌کرده و وجود چنین ضعفی در ورودی ساختمان‌ها، موقعیت ارتکاب جرم را برای او فراهم ساخته است.

وی تاکید کرد: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم نسبت به ایمن‌سازی قفل و درهای ورودی محل زندگی و کار خود توجه داشته و از وسایل و تجهیزات بازدارنده از سرقت‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.