با حضور رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری استان، اعضای شورای حل اختلاف ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات خراسان رضوی معرفی شدند.

معرفی اعضای شورای حل اختلاف ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی طی مراسمی و با حضور رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری استان؛ رئیس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی و جمعی از اعضاء و مسئولان؛ رئیس و اعضاء شعبه همیاران شورای حل اختلاف ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات معرفی شدند.

بر این اساس و طی حکمی آقای علی اردکانیان بعنوان رئیس و آقایان محمد سعید احدیان، عباس محمدیان، امیر جلیلی نژاد، غلامرضا بنی اسدی، سید موسی خادم و خانم فاطمه آستانی بعنوان عضو این شورا معرفی شدند.

گفتنی است در بخشهایی از این ابلاغ آمده: امید است «در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، حضرت آیت العظمی امام خامنه ای «مد ظله العالی» مبنی بر حل و فصل دعاوی از طریق مصالحه و گسترش فرهنگ صلح و آشتی و تأکیدات ریاست معزز قوه قضائیه بر اهمیت صلح و سازش و بخصوص تکالیف مقرر در مواد ۴، ۵، ۶ بخشنامه صادره مورخ ۲۸/۵/۹۸ و مواد ۸ و ۱۱ قانون شوراهای حل اختلاف» تلاش وافری داشته و برابر قانون شوراهای حل اختلاف و سایر موازین و مقررات مربوطه اقدام نمایید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.