رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی از میزبانی این استان در نخستین جشنواره مداحی نوغلامان حسینی خبر داد.

خراسان رضوی میزبان نخستین جشنواره مداحی نوغلامان حسینی

به گزارش قدس آنلاین، رضا افشاری  گفت: نخستین جشنواره مداحی نوغلامان حسینی با همکاری اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی و اداره کل قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف اعتلای فرهنگ عاشورایی بین دانش‌آموزان و تقویت انجمن مداحی دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه، با محوریت کانون‌های فرهنگی و تربیتی به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌گردد.

رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در ۲ مرحله مقدماتی و نهایی ادامه داد: آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره توسط داوران مورد بررسی قرار می‌گیرد و افرادی که حد نصاب نمره لازم را کسب کنند در مرحله نهایی از طریق ارتباط زنده تصویری با سایر شرکت‌کنندگان رقابت خواهند کرد.

وی گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به کانال جشنواره با آدرس @Nogholamanhosini درسامانه شاد از آخرین اطلاعیه‌ها و نحوه شرکت در مسابقه آگاهی یابند.

افشاری افزود: مهلت ارسال آثار تا نیمه مهرماه امسال تعیین شده و مراسم پایانی جشنواره و اعلام اسامی برگزیدگان چهارم آبان ماه امسال مصادف با سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) برگزار خواهد شد.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.