زنجان-استاندار زنجان گفت:ماسک هزار تومانی در برخی از فروشگاههای استان توزیع می شود.

اصناف در استفاده از ماسک کم کاری می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:فتح الله  حقیقی استاندار زنجان روز چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی گفت: به دلیل موج سوم شیوع کرونا امسال مراسم اربعین حتی به صورت نمادین هم برگزار نخواهد شد. 

حقیقی با اشاره به توزیع ماسک یک‌هزار تومانی در فروشگاه‌های بزرگ گفت : صنوف در استفاده از ماسک باید اهتمام  بیشتری داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه بر خی از صنوف در استفاده از ماسک کم کاری می کنند افزود:امکانات بهداشتی که در اختیار مردم استان زنجان قرار می گیرد نسبت به سایر استان‌ها جایگاه بسیار بیشتراست.
حقیقی ادامه داد: توزیع عادلانه آگهی‌ها اقدام خوبی است که باید به صورت مستمر صورت گیرد و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر اجرای درست آن نظارت داشته باشد. 

در ادامه فاطمه کرباسی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز   با اشاره به وجود ۵۲ مصوبه در این جلسات، گفت: از این تعداد ۲۹ مصوبه به طور کامل اجرا شده، هفت مصوبه مستمر و ۶ مصوبه نیز در دست اقدام است.
کرباسی  به بخشی از نتایج مصوبات شورای اطلاع رسانی استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: نظم در توزیع آگهی ها و محقق شدن یک درصد سهم صدا و سیما از بودجه سال ۱۳۹۸ از جمله این نتایج است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.