مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ما علاوه‌ بر نظارت خود بر موکب‌ها، تیم بازرسی و نظارتی‌ داریم که در صورت مطلع شدن از تخلف، به آن محل اعزام می‌شوند.

نظارت بر موکب‌های دارای مجوز توسط تیم بازرسی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی  در خصوص برگزاری ایستگاه‌های صلواتی عنوان کرد: تاکنون برای برپایی ایستگاه صلواتی برای کسی مجوز صادر نشده و نظارت بر موکب‌های دارای مجوز توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان به‌ صورت دقیق انجام می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: مجموعه‌های دیگر از جمله بهداشت، دادستانی، نیروی انتظامی و شهرداری نیز بر عمل‌کرد موکب‌ها نظارت می‌کنند. باید توجه داشت همه موکب‌ها در این ایام مجوز نمی‌گیرند و با توجه به طرح ستاد عتبات عالیات، بعضی از موکب‌ها از طرف این ستاد مجوز دریافت می‌کنند. در نتیجه مدیریت این موکب‌ها در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی استان نیست.

صاحبقرانی با اشاره به نحوه نظارت بر موکب‌ها بیان کرد: در جریان نظارت‌ها سه مرتبه به ایستگاه‌های متخلف تذکر داده می‌شود. اگر عمل‌کرد آن‌ تغییری نکرد، دادستانی برای برخورد با این متخلفان ورود پیدا می‌کند که البته معمولا با تذکرات موکب‌ها موارد لازم را رعایت می‌کنند. آن تعداد از موکب‌هایی که به‌ صورت خودجوش عمل می‌کنند، از طرف ما مجوز ندارند و برخورد با آن‌ها از دامنه اختیارات ما خارج است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.