پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه فوتبال ایران از آسیا عقب افتاده است، گفت: تا زمانی که پول و امکانات در اختیار تیم ملی نباشد، ایران قهرمان جام ملت‌ها نمی‌شود.

پروین: فوتبال ایران از آسیا عقب افتاده است/ تا امکانات نباشد قهرمان نمی‌شویم!

علی پروین، پیشکسوت فوتبال ایران در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر درباره حذف تیم ملی در جام ملت‌ها، اظهار داشت: فوتبال ایران از آسیا عقب افتاده است. یک زمانی تیم ملی قهرمان آسیا بود. در جام ملت‌های ۱۹۷۲ در تایلند قهرمان شدیم و پس از آن در دوره بعدی که سال ۱۹۷۶ در تهران برگزار شد هم به قهرمانی رسیدیم اما پس از آن دیگر قهرمان نشده‌ایم!

وی افزود: پس از آنکه در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ در پکن قهرمان شدیم، در جلسه‌ای با آقای غفوری‌فرد رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی، به عنوان مربی تیم گفتم که ما شانسی قهرمان شدیم. کمتر مربی‌ای چنین صحبتی می‌کند، آنجا اما گفتم که بقیه تیم‌ها با جمبو جت حرکت می‌کنند و ما با موتور پشت سر آنها حرکت می‌کنیم. الان به حرف من رسیدند. فوتبال ما از آسیا عقب است.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال و پرسپولیس اضافه کرد: با بوق و کرنا نمی‌شود گفت که ما قهرمان آسیا هستیم. ما نباید به قطر ببازیم، اگر قرار به باخت است باید به کره و ژاپن ببازیم!

پروین یادآور شد: باید از همین الان امکانات، پول و ورزشگاه مجهز در اختیار تیم ملی بگذاریم. الان زمین تمرین تیم ملی مشخص نیست. همه اینها باید کنار هم باشد تا قهرمان آسیا شویم و تا وقتی این اتفاقات نیفتد، هیچ وقت قهرمان نمی‌شویم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.