امام جمعه بجستان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا وظیفه همگانی است و همه آحاد جامعه باید نسبت به این امر احساس مسوولیت کنند.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی وظیفه همگانی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید جواد عبدی افزود: همه ما باید کرونا را جدی بگیریم و مهمترین وظیفه در شرایط شیوع این ویروس همه گیر، ماندن در خانه و  رعایت دستور العملهای بهداشتی است.

وی ادامه داد: امروز که کادر درمان و روحانیون ایثارگرانه در خط مقدم درمان و مقابله با کرونا و در غسل دادن و تدفین اموات کرونایی مشارکت دارند، مردم باید با استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی قدردان زحمات آنان باشند.

امام جمعه بجستان گفت: اگر فردی مبتلا به کرونا شد باید ۲ هفته و در طول مدت درمان در منزل قرنطینه و تحت درمان باشد و در غیر این صورت اگر در معابر عمومی و اجتماعات حضور یابد زمینه ابتلای سایر افراد را به بیماری کووید ۱۹ فراهم می‌کند و حق الناس بر عهده وی است.

وی افزود: همه آحاد جامعه باید با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، ضد عفونی کردن دستها و توسل به اهل بیت (ع) برای رفع بلا دعا کنیم و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب یکی از مسائل مهم در این زمینه قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.