۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 732198

مهلت تمدید شده برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۲۶ آذر پایان می پذیرد.

امشب آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد

قدس آنلاین: مهلت ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و همچنین ثبت نام برای بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که از روز یکشنبه ۱۶ آذر آغاز شده بود، با توجه به مهلت تمدید شده، ساعت ۲۴ امشب ۲۶ آذر پایان می پذیرد.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور،  ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود و بر اساس آخرین آمار اعلام شده تعداد ۳۰۲ هزار و ۲۶۶ داوطلب در این آزمون ثبت نام کردند.

متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، در آزمون ثبت نام کنند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰  از روز دوشنبه مورخ سوم تا روز چهارشنبه پنجم خرداد ۱۴۰۰ از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می شود.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ خردادماه ۱۴۰۰برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.