سرمربی کره‌ای تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی گفت، تیمش فردا در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا با قوی‌ترین تیم غرب قاره کهن روبه‌رو خواهد شد.

 سرمربی اولسان: با قوی‌ترین تیم غرب آسیا روبه‌رو خواهیم شد/ پرسپولیس تیم سازمان‌ یافته‌ای است

قدس آنلاین؛ دو هون کیم سرمربی تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌ جنوبی در آستانه دیدار فردا (شنبه) تیمش با پرسپولیس ایران در  فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم که با تلاش خود موفق شدند به فینال برسند و بی‌صبرانه منتظر آغاز بازی فردا هستیم. مثل همیشه سعی می‌کنیم بهترین بازی‌مان را ارائه دهیم و ضمن لذت بردن از بازی‌مان به پیروزی برسیم.

وی افزود: ما از همان مراحل ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا با بازیکنان رابطه‌ای دوستانه و البته حرفه‌ای داشته‌ایم و بازیکنان ما در زمین رفتاری حرفه‌ای داشته‌اند و با قلب‌شان بازی کرده‌اند. فصل سختی را داشتیم و امیدوارم در بازی پایانی پاداش‌ کارهایی را که این فصل کرده‌ایم، بگیریم.

سرمربی اولسان صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: ما در بازی نیمه نهایی مقابل ویسل کوبه خیلی عالی بازی کردیم و حالا با پرسپولیس، قوی‌ترین تیم غرب آسیا روبه‌رو خواهیم شد. تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و برای این بازی به خوبی آماده‌ شده‌ایم. پرسپولیس تیم سازمان‌یافته‌ای است و پیش از این قدرت خود را نشان داده است. خیلی مهم است که چطور این بازی را آغاز کنیم و آن را به پایان ببریم. همچنین خیلی اهمیت دارد که به جای تحمل فشارهای موجود از بازی‌مان لذت ببریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.