اولین همایش بین‌المللی ستایشگران اهل بیت (ع) با حضور جمعی از شاعران و ذاکران افغانستانی و ایرانی امروز در مشهد برگزار شد.

همایش بین‌المللی ستایشگران اهل بیت (ع) در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، یکی از فرماندهان سپاه قدس در این مراسم گفت: ماموریت اصلی نیروهای انقلاب تبدیل شدن به رسانه پویای انقلاب است زیرا انقلاب در تراز حکومت مهدوی، نیاز به رسانه دارد.

قاسم نداف افزود: امروز شعارهای نیروهای انقلاب در اقصی نقاط جهان به گوش می‌رسد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب شرایط نیل به جامعه بزرگ تمدن اسلامی را بیان کردند و بر همین اساس نیروهای انقلاب نقش اصلی را بر دوش دارند.

نداف گفت: دشمن فکر می کرد با شهادت سردار دلها، نیروی مقاومت از کار خواهد افتاد ولی اکنون شاهد آن هستیم که با رهیافت هایی که از  سردار سلیمانی به دست آمده است، نیروهای مقاومت با بومی سازی و انتقال فناوری به داخل جبهه مقاومت رویکرد جدیدی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: دشمن می پنداشت با طراحی داعش به عنوان یک نیروی سیال و قابل انعطاف در مقابل ایران می تواند ایران و نیروی مقاومت را با چالش روبرو کند ولی اینگونه نشد.

نداف ادامه داد: به رغم محاصره همه جانبه یمن توسط استکبار جهانی، به زودی خبرهای خوشی از جبهه مقاومت یمن به گوش خواهد رسید و شاهد خروج خفّت بار نیروهای آمریکایی از منطقه خواهیم بود.

مسوول بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم ایران نیز در این مراسم گفت: اگر بخواهیم تمدن نوین اسلامی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است فراگیر شود باید مجالس اهل بیت (ع) را گسترش دهیم.
سید ثارالله ظهوری افزود: شهید سلیمانی با معرفتی که داشت ایران را حرم اهل بیت (ع) معرفی کرد که اگر آسیبی به این کشور وارد شود تمام حرم اهل بیت (ع) امن نخواهد بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس هر جا اهداف اهل بیت (ع) تقویت شود آنجا حرم این خاندان خواهد بود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.