سخنگوی کاخ کرملین امروز در سخنانی اعلام کرد: مسکو نمی تواند اظهارات «جو بایدن» علیه پوتین را در نظر نگیرد؛ اما برای ادامه گفتگو آماده است.

روسیه نمی‌تواند اظهارات بایدن علیه پوتین را نادیده بگیرد

قدس آنلاین:  «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز جمعه در سخنانی اعلام کرد: مسکو نمی تواند اظهارات «جو بایدن» علیه پوتین را در نظر نگیرد؛ اما برای ادامه گفتگو نیز آماده است.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) در این خصوص گفت: رییس جمهور روسیه آشکارا از تمایل خود به حفظ روابط میان دو کشور علیرغم اختلافات صحبت کرده است؛ این موضوع در راستای حفظ منافع دو کشور قلمداد می شود.

وی در این باره اضافه کرد: مسکو هنوز از واکنش آمریکا به دعوت پوتین از بایدن برای برگزاری یک گفتگوی مجازی مطلع نیست؛ اما درخواست تماس پوتین با بایدن از طریق کانال های دیپلماتیک در حال انجام است. در صورت تماس پوتین و بایدن، موضوع اتهامات بی اساس از جانب آمریکا مطرح خواهد شد.

«دیمیتری پسکوف» درباره احتمال وقوع «جنگ سرد» جدید بین روسیه و آمریکا نیز گفت: ما همواره برای بهترین شرایط امیدوار هستیم؛ اما آمادگی بدترین شرایط را نیز داریم.

لازم به ذکر است جو بایدن رییس جمهور آمریکا پیشتر در گفتگو با شبکه خبری‌ای بی سی گفت که «پوتین» تاوان مداخله خود در انتخابات سال ۲۰۲۰ آمریکا را خواهد پرداخت. وی همچنین رهبر رئیس جمهوری روسیه را یک قاتل خطاب کرده بود!

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.