۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 746375

قاضی ولی قنبری راد به سرپرستی دادسرای ناحیه ۲ مرکز خراسان رضوی و قاضی فرزاد بهشتی توندری به سرپرستی دادسرای ناحیه ۷ مرکز استان( دادسرای ویژه فضای مجازی و شهرسازی) منصوب شدند.

۲ انتصاب جدید در دادسرای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، امروز با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، قاضی ولی قنبری راد به عنوان سرپرست دادسرای ناحیه ۲ و قاضی فرزاد بهشتی توندری به عنوان سرپرست جدید ناحیه ۷ دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان منصوب و معارفه شدند.

ولی قنبری راد تاکنون به عنوان سرپرست دادسرای ناحیه ۷ مرکز استان و فرزاد بهشتی توندری به عنوان جانشین معاون دادستان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه دادسرای مرکز استان مشغول به خدمت بوده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در مراسم معارفه از قاضی ولی قنبری راد، خواستار تداوم برخورد با مفاسد اداری و اقتصادی در دادسرای ناحیه ۲ فارغ از هرگونه نگاهی جز نگاه قانون‌گذار و سیاست‌های ابلاغی از سوی رییس قوه قضاییه شد.

محمدحسین درودی با اذعان به این امر که فضای مجازی و برخورد با سوء جریانات حوزه زمین و انفال از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری و رییس قوه قضائیه است، از بهشتی توندری خواست که دادسرای ناحیه ۷ در این دو حوزه کاری آن ناحیه  باید الگوی کشوری شود و در مسیر سند تحول  قوه قضائیه که نیازمند به کمک تمامی ارکان به ویژه فعالان اجتماعی است، حرکت کند.

گفتنی است؛ قاضی حسینی سرپرست سابق دادسرای ناحیه ۲ به جهت وضعیت جسمانی نامناسب در پی ابتلا به کرونا و با تقاضای خودش در محاکم کیفری یک مشغول به خدمت شد و اقدامات وی در این چند سال خدمت مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.