آزمایشهای HarmonyOS ۲.۰ هوآوی به سرعت در حال انجام است.

نسخه پایدار سیستم عامل هوآوی به زودی ارائه می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، همین چند روز پیش هوآوی رسماً از استخدام آزمایشگران نسخه توسعه دهنده HarmonyOS ۲.۰ خبر داد. اکنون طبق گزارش کاربران، این شرکت در حال ارسال نتایج استخدام و حسابرسی از طریق ایمیل نیست، این بدان معنی است که کاربران بیشتری فرصت شرکت در آن را خواهند داشت و با این سرعت طولی نمی‌کشد که نسخه پایدار آن عرضه خواهد شد.

لیست فعلی نسخه‌های سیستمی که از به روزرسانی‌های OTA پشتیبانی می‌کنند، شامل: Mate X۲، Mate۴۰، Mate۴۰E، Mate ۴۰ Pro، Mate ۴۰ Pro +، Mate ۴۰ RS Porsche Design، Huawei Smart Screen S، Huawei Smart Screen S Pro، P۴۰، P۴۰ Pro، P۴۰ Pro + ، Mate ۳۰ ۴G ، Mate ۳۰ Pro ۴G ، Mate ۳۰ ۵G ، Mate ۳۰ Pro ۵G ، Mate ۳۰ RS Porsche Design ، Mate ۳۰E Pro ۵G ، MatePad Pro و همچنین MatePad Pro ۵G  است. علاوه بر این، مدل‌های بیشتری در اعلامیه‌های بعدی هوآوی وجود خواهند داشت.

HarmonyOS یک سیستم عامل توزیع شده برای همه گجت‌ها در عصر اینترنت اشیا است. هوآوی امیدوار است که با همکاری شرکا و توسعه دهندگان نیز یک تجربه فوق العاده برای دوره اینترنت اشیا ایجاد کند. در ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۰ ، "HarmonyOS ۲.۰  Developer Beta"  منتشر شد. علاوه بر این فعالیت استخدام بتا باز را نیز در همان روز آغاز کرد و همه توسعه دهندگان و شرکایی که HarmonyOS را دنبال می‌کنند می‌توانند برای تجربه رایگان نسخه Beta سیستم HarmonyOS ۲.۰ درخواست دهند.

HarmonyOS امسال با ۳۰۰ میلیون دستگاه کار خواهد کرد

وانگ چنگلو، رئیس بخش نرم افزار تجارت مشتری Huawei و رئیس AI، معتقد است که HarmonyOS یک زبان متحد برای هوشمندی، اتصال به یکدیگر و همکاری دستگاه های مختلف ارائه می‌دهد. وی همچنین ادعا می‌کند که امسال صدها میلیون دستگاه در HarmonyOS کار می‌کنند و همچنین  HarmonyOS امسال حدود ۳۰۰ میلیون دستگاه خواهد داشت.

وی معتقد است که HarmonyOS فرصت هایی برای پیشرفت در دوره های بعدی را فراهم می‌کند. با وجود ممنوعیت‌های ایالات متحده، هوآوی تلاش خود را برای نوآوری در فن آوری متوقف نکرد، برنامه هوآوی این است که دستگاه های هوشمند کاربران بدون در اینترنت اشیا به خوبی کار کند و همچنین این شرکت می خواهد همه دستگاه‌های هوشمند بتوانند به طور مؤثر با یکدیگر همکاری کنند.

در رویداد اخیر، وانگ چنگلو گفت: " ما می بینیم که صنعت اینترنت تلفن همراه، که مرکز اصلی تلفن های همراه آن است، تحت فشار است. حمل و نقل جهانی تلفن های هوشمند از سال ۲۰۱۸ کاهش یافته است و در سال ۲۰۲۰ حدود ۶ درصد نیز کاهش می یابد. در عین حال، مصرف کنندگان از تلفن های همراه به طور اساسی ۴ تا ۵ ساعت در روز استفاده می‌کنند. این آمار برای استفاده از تلفن‌های هوشمند از سال ۲۰۱۸ بوده است و نشان می‌دهد که این صنعت به یک لحظه حساس رسیده است که باید تغییر کند. "

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.